خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خبر داد؛

ایجاد اشتغال برای 2170 نفر در شرکت‌های تعاونی استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۲۷۲

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با بیان اینکه شرکت‌های تعاونی این استان سال گذشته 2170 اشتغال پایدار ایجاد کردند، گفت: برنامه ابلاغی تحقق اشتغال تعاونی‌های استان مرکزی در سال گذشته تعداد 2166 اشتغال بود که 4 نفر بیشتر از برنامه ایجاد شده است.

به گزارش ایلنا، جمشید امیدی افزود: سال گذشته برنامه پیش‌بینی شده ایجاد شرکت‌های تعاونی در این استان ثبت 30 شرکت تعاونی بود که تا پایان سال، 33 شرکت تعاونی در گرایشات مختلف به ثبت رسید و این بخش نیز 100 درصد محقق شد.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌های تعاونی که سال گذشته در این استان ایجاد شده در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون کشور به ثبت نهایی رسیدند، ادامه داد: بیشترین شرکت تعاونی ثبت شده این استان با 8 شرکت، در شهرستان‌های اراک و خنداب بود، اما در شهرستان‌های آشتیان، تفرش و فراهان، شرکتی به ثبت نرسید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اظهار داشت: برنامه پیش‌بینی شده برای نظارت قانونی بر تعاونی‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی (مجامع عمومی، انتخابات، مالی و سایر موارد) 705 شرکت تعاونی فعال بود که در پایان سال به 712 شرکت رسید و این موضوع نیز به صورت کامل و کمی بیش از برنامه محقق شد.

امیدی تصریح کرد: تاکنون 5849 شرکت تعاونی در گرایشات مختلف در استان مرکزی به ثبت رسیده که از این تعداد، 1622 شرکت فعال، 721 شرکت در دست اجرا، 2396 شرکت تعاونی غیرفعال، 423 شرکت راکد و 687 شرکت منحل شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز