خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد ؛

۳۶ میلیارد تومان اعتبار به تعاونی های کوهدشت اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۴۱۸

سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی کوهدشت گفت :با اختصاص خط اعتباری ویژه در مرحله اول ۳۶ میلیارد تومان به تعاونی های این شهرستان اختصاص یافت.

حامد همتی در گفت و گو با ایلنای لرستان به وضعیت پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در کوهدشت اشاره کرد و اظهار داشت: در سه ماهه سال آخر سال ۱۴۰۱ از محل اعتبارات مشاغل خانگی ۶ میلیاردو ۴۱۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان پرداخت شده که نسبت به کل سال ۵۰ درصد رشد داشته است .

وی افزود: از مبلغ پرداخت شده تسهیلات مشاغل خانگی ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان مربوط به اعتبارات بانک توسعه تعاون لرستان بود که در این سه ماهه چهارم سال گذشته پرداخت گردید .

سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی کوهدشت به ارزیابی صورت گرفته ستاد لرستان اشاره کرد و گفت : بر اساس این ارزیابی ها از سوی اداره کل کار استان جایگاه این اداره به رتبه سوم در بین ادارات استان ارتقا یافته است .

همتی با اشاره به معرفی طرحها و پروژه های بنگاه محور با حمایت بنیاد برکت در این شهرستان  ، اظهار کرد :تاکنون ۴ طرح سردخانه ، تولید دستمال کاغذی ، اصلاح بذر و طرح مرغداری ۲۰ هزار قطعه ای با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان معرفی و در آستانه دریافت این اعتبار می باشند.

وی بیان داشت : همچنین جهت عدم انحراف تسهیلات اشتغالزا در شهرستان کمیته تخصصی در فرمانداری کوهدشت تشکیل شده تا منابع و اعتبارات اختصاص یافته با همکاری های نهادها و دیگر دستگاههای اجرایی به سمت و سوی درست و به متقاضیان واحد شرایط در جهت ایجاد اشتغال پرداخت شود .

سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی کوهدشت به سفر اخیر معاون تعاون وزارت کار و تیم جهادی به این شهرستان اشاره کرد و گفت : با درخواست این اداره برای احیای تعاونی ها و فعال شدن تعاونی های راکد، خط ویژه اعتباری به این شهرستان اختصاص یافت که در مرحله اول مبلغ ۳۶ میایارد تومان تسهیلات ابلاغ شد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز