خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کار لرستان:

تعاونی‌ها می‌توانند در توسعه اقتصاد و ایجاد اشتغال نقش مهمی داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۶۱۶

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان گفت: تعاونی‌ها با کار جمعی نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور و ایجاد اشتغال دارند.

به گزارش ایلنا، علی جهانی روز شنبه - بیست هفت اسفندماه - در جلسه شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در لرستان که با حضور معاون وزیر کار برگزار شد، اظهار کرد: اقتصاد تعاونی از مهمترین ارکان اقتصاد در قانون اساسی جمهوری اسلامی به شمار می‌آید.

وی افزود: اقتصاد تعاونی در چارچوب عدالت تعریف شده و می‌تواند با جلب مشارکت عمومی و جمع‌آوری سرمایه‌های کوچک بنیان‌های بزرگ اقتصادی را بنا کند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان اظهار کرد: نگاه دولت اقتصاد عدالت محور و مردمی است که از مسیر تعاون می گذرد و این باور را در مسئولان مشاهده می‌کنیم.

جهانی با بیان اینکه رویکرد دولت بر توسعه بخش تعاون و پیگیری سند توسعه تعاون بود، اضافه کرد: با توجه به وضعیت اشتغال در استان و ضرورت رفع بیکاری، تعاونی‌ها می‌توانند با اشتغالزایی نقش آفرین باشند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: بخش تعاون می‌تواند با تجمیع سرمایه‌ها و استفاده از نیروی انسانی کارآمد منجر به تحرک اقتصاد شود.

وی بیان کرد: فرهنگ مشارکت در استان باید بیشتر شده چرا که حلقه مفقوده ایجاد شغل و توسعه اقتصادی همان کار جمعی و استفاده از خرد و مشاوره گروهی است که نتیجه آن تعاون و همکاری در همه عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز