خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار استان :

شرایط مناسبی برای توسعه شتاب دهنده‌ها در خراسان رضوی فراهم است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۷۲۲

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: خوشبختانه در شرایط فعلی، برای توسعه و هم افزایی شتاب دهنده های استان شرایط بسیار مناسبی فراهم است که باید از آن استفاده کرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمدامین بابایی در نشست هم اندیشی شتاب‌دهنده های استان با مدیران مرکز ملی نوآوری تعاون کشور (منتا) گفت: در حوزه تعاونی ها چند دغدغه ذهنی برای شخص بنده وجود داشته، ضمن اینکه رهبر معظم انقلاب نیز کلیدواژه هایی در حوزه تعاون مطرح کرده اند و متاسفانه مغفول مانده است. اما خوشبختانه در دولت سیزدهم و در مدیریت استان خراسان رضوی، این موضوع به صورت جدی پیگیری می شود و قطعا با نتایج مثبتی هم روبرو خواهیم شد.

وی با اشاره به نقش تعاونی ها در اشتغالزایی، ادامه داد: اگر انتظار داریم طبق فرمایش رهبری، بخش تعاون سهم عمده ای را از اشتغال داشته باشد، باید توجه ویژه ای به این بخش داشته باشیم. بارها تاکید شده که اقتصاد باید دولتی یا تعاونی و مکمل آن نیز خصوصی باشد.

بابایی ادامه داد: شرایطی که در استان خراسان رضوی مهیا است، شرایط خوبی بوده و باید از آن در جهت توسعه تعاونی ها استفاده کرد. شتاب دهنده ها در حوزه انجمن خود، از فعالیت های اقتصادی نمی توانند استفاده کنند و اولویت مدیریت تعاون و کار نیز توسعه این حوزه است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به نقش مهم هم افزایی تعاونی ها و شتاب دهنده ها گغت: یکی از چالش های دیگر استان ها، جمع کردن شتاب دهنده ها و تعاونی ها گرد همدیگر است، اما در خراسان رضوی ما توانسته ایم این همدلی را ایجاد کنیم و امیدواریم با حضور شما بتوانیم حوزه تعاون رو متحول کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز