خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان:

سارقان و مالخران در کرمانشاه حاشیه امنیت نخواهند داشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۲۵۹

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: برخورد با پدیده سرقت به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار داشته و این امر در ایام نوروز که شاهد حضور خیل عظیمی از مسافران و گردشگران نوروزی هستیم، تشدید شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: برخورد با پدیده سرقت به مطالبه‌ای عمومی در جامعه تبدیل شده و پلیس نیز خود را مکلف می داند با این پدیده که بر روح و روان آدمی تاثیر منفی فراوان گذاشته و به ناامنی دامن می زند، قاطعانه برخورد کند.

وی با بیان اینکه طرح مبارزه با سرقت مدتی است که به صورت همه جانبه در کرمانشاه آغاز شده، اظهار کرد: خادمان مردم در مجموعه انتظامی استان کرمانشاه با همه توان و تجهیزات خود تلاش خواهند کرد که علاوه بر متوقف کردن  روند افزایشی سرقت‌ها، در آینده‌ای نزدیک آمار وقوع سرقت ها را کاهش دهند.

جاویدان تصریح کرد: در این طرح سارقان حرفه ای و مالخران اموال مسروقه که جرم آنها کمتر از افراد سارق نیست، به شدت تحت کنترل پلیس قرار خواهند گرفت و با همراهی دستگاه قضائی به صورت قانونی و قاطعانه با آنها برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه سارقان و افراد مالخر در این استان حاشیه امنیت نخواهند داشت و اگر بخواهند به رفتار غلط خود ادامه دهند با سخت ترین واکنش ها روبرو خواهند شد، اظهار کرد: رسیدگی به امدادخواهی افرادی که اموالشان مورد سرقت قرار گرفته و تلاش برای به دست آوردن اموالشان از دیگر مواردی است که پلیس در طرح سراسری مبارزه با سرقت دنبال خواهد کرد.

وی همچنین به نقش مردم در کنترل و کاهش سرقت ها نیز اشاره کرد و گفت: انتظاری که از شهروندان داریم این است که بیش از گذشته مراقب اموال خود باشند و زمینه ارتکاب جرم را برای افراد سوء استفاده.گر فراهم نکنند.

جاویدان همچنین از تقویت گشت‌های سواره و پیاده برای روزهای 12 و 13 فروردین خبر داد و گفت: همکاران ما تلاش می کنند تا با شناسایی سارقان راه ارتکاب جرم را بسته و اجازه انجام اعمال مجرمانه به این افراد را ندهند.

رئیس پلیس کرمانشاه همچنین با اشاره به کاهش تصادفات نوروزی امسال، به پدیده قاچاق و روند افزایش کشفیات اشاره کرد و گفت: موضوعی که در این خصوص باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، کنترل قاچاق سوخت است.

وی همچنین بر تقویت ایستگاه های بازرسی نیز تاکید کرد و گفت: این کار باعث می شود تا مجرمان نتوانند به راحتی ابراز و آلات جرم را جابجا و به مکان‌های مورد نظر خود انتقال دهند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز