خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس در گفت و گو با ایلنا :

سرعت گردشگری در فارس افزایش پیدا می کند/ ثبت لیست اموال مازاد تمام دستگاه ها در سامانه وزارت اقتصاد و دارایی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۲۰۵

استاندار فارس گفت: در راستای رونق گردشگری چندین بار از وزیر میراث فرهنگی درخواست شده تا اختیارات استانداران در بخش گردشگری ارتقا و افزایش داده شود.

محمد هادی ایمانیه در گفت و گو با ایلنا افزود : همچنین  جهت اداره و توسعه مکان های تاریخی و گردشگری مانند پاسارگاد، تخت جمشید، حافظیه و .. از وزیر در خواست شده تا هیات امنایی در فارس تشکیل و هزینه های آن از این طریق تامین شود .

استاندار فارس گفت: اگر این مجوز داده شود درآمدهایی که از این بخش به دست می آید در اماکن هزینه می شود و ناظر سازمان میراث هم در روند آن حضور خواهد داشت.

  وی تاکید کرد : در حال حاضر به تمام دستگاه ها و سازمان ها و ادارات استان اعلام شده  تا لیست اموال مازادی را که در اختیار دارند در سامانه وزارت اقتصاد و دارایی ثبت کنند.

مقام عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه بعضی از سازمان ها و ادارات در مرحله نخست با اعلام لیست دارایی هایشان مخالفت کردند، گفت: قبلا در اکثر موارد درآمد فروش حاصل از املاک ادارات به حساب خزانه واریز و در محل های اضافه کاری، حقوق و ... و در نهایت برای رفع کمبودهای دولت هزینه می شد .

ایمانیه گفت: زمانی که طرح مولد سازی برای سازمان ها ارزش افزوده ایجاد کند مورد استقبال قرار می گیرد.

استاندار فارس با بیان اینکه قطعا طرح مولد سازی باعث تسریع در روند توسعه استان فارس می شود، گفت: قبل از تصویب طرح مولد سازی هم از هر شهرستانی که بازدید شد ، پیشنهاد تهاتر پروژه های نیمه تمام در شهرستان ها ارائه شد اما با طرح مولدسازی این کار راحت تر شد .

.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز