خبرگزاری کار ایران

در واکنش به گزارش ایلنا؛

تقدیر نماینده خوزستان از عملکرد ایلنا/ ایزدپناه: به دلیل بی توجهی دولت ها، سالانه شاهد جولان جاده های مرگ هستیم/ خوزستان با بی عدالتی محض در حوزه اعتبارات کشوری مواجه است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۰۴۱

نماینده خوزستان در مجلس ، گفت: یکی از مشکلات اساسی استان به خصوص در حوزه ایذه و باغملک، بحث راه هاست که متاسفانه به دلیل بی توجهی دولت ها در حوزه راه، سالیانه شاهد مرگ افراد بسیاری در این جاده ها هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در پی گزارش روز گذشته خبرنگار ایلنا مبنی بر ناایمن بودن اکثر جاده های استان به خصوص محورهای شمالی آن، عبدالله ایزدپناه نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار ایلنا، گفت: منطقه ما یک جغرافیای کاملا کوهستانی است و هزینه کرد در این مسیرها با دیگر نقاط کشور متفاوت بوده و باید برآورد مالی بیشتری برای این مناطق در نظر گرفت. 

وی ضمن تاکید و تقدیر از تیزهوشی خبرگزاری ایلنا در بحث انتشار مطالبات مردمی و پیگیری مداوم موضوعات اساسی، بیان کرد: جای تقدیر دارد که شما با مطرح کردن این مطالبات ما را در این مسیرِ کاری همواره یاری می دهید و کاملا حرف دل ما را بازگو می کنید. 

ایزدپناه افزود: در آخرین نطقی که در مجلس داشتم با اشاره به موضوع راه های منطقه به وزیر راه تذکر جدی داده و از او درخواست بازدید میدانی داشتم و تاکید گردید که منطقه ما یک منطقه گردشگری است که متاسفانه در بخش جاده های امامزاده عبدالله، مال آقا و دهدز آنگونه که باید کار اساسی تا کنون انجام نگرفته است. 

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از وزارت راه و شهرسازی گلایه جدی داریم. شرایط دیگر استان ها با خوزستان اصلا قابل مقایسه نیست و این سوال ایجاد می شود که چه فرقی میان این استان ها با استان خوزستان و اوضاع نامناسب جاده ای آن وجود دارد؟ در حال حاظر ما با یک بی عدالتی محض در حوزه اعتبارات کشوری مواجه هستیم که نه تنها باعث نارضایتی مردم می شود، بلکه در بحث جاده ای به مرگ بسیاری از عزیزان ما همواره منجر می گردد.

این نماینده مجلس ضمن تایید شرایط نامناسب مسیرهای جاده ای پیان و مرغاب، افزود: پس از یک تلاش یک ساله موفق به اخذ مجوز ملی شدن جاده ایذه-مرغاب- مسجدسلیمان شدیم و اعتبارات اولیه آن نیز ابلاغ شده است و بزودی این پروژه آغاز به کار خواهد کرد. 

 

انتهای پیام/
بهنام رضایی مالمیر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز