خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم یزد و اشکذر:

احداث چند سیل‌بند راهگشا نیست، مسیر سیلاب را باز کنید/ قوانین ساخت و سازها اجرا نمی شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۸۲۸

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با بیان اینکه با احداث چند سیل‌بند مشکل حل نمی شود گفت: مسیر سیلاب باید باز باشد تا در صورت جاری شدن و وقوع سیل، مشکلی برای مردم ایجاد نکند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمدصالح جوکار در دیدار نوروزی شهردار و اعضای شورای  شهر یزد با اشاره به دو سیل سال گذشته شهر یزد، اظهار داشت: دو سیل سال گذشته یزد کمرشکن بود و هزینه های بسیاری برای شهر یزد به وجود آورد.

وی ادامه داد: باید به این توجه کنیم که با چند سیل‌بند مسئله حل نمی شود و اگر با بارندگی مواجه شویم بازهم به مشکل خواهیم خورد پس یک کار اساسی و ماندگار، آزادسازی مسیر سیل و رودخانه داخل شهر یزد است.

جوکار با تاکید بر لزوم تکمیل تجهیزات افزود: تجربه سیل به ما نشان داد که یزد امکاناتی در مقابله با آن ندارد و مجبور به دریافت تجهیزات و امکانات از استان های همجوار شدیم، هر چند با تلاش شورا و شهرداری برخی از اقلام خریداری شدند ولی باید تجهیزات را کامل کنیم.

وی در خصوص قانون درآمدهای پایدار شهرداری و دهیاری ها نیز گفت: برای حفظ و مدیریت شهر چاره ای جز درآمد نیست و نبود این درآمد کار را برای مدیریت شهری دچار مشکل می کند، اگر این درآمد پایدار باشد درست است ولی رفتن به سمت جریمه و تغییر کاربری ها نه تنها مسئله را رفع نمی کند بلکه پایدار نیز نخواهد بود.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس تاکید کرد: موضوع شهر و شهرسازی شوخی بردار نیست و قانونی که برای ساخت و سازها تدوین شده باید رعایت شود و احکام را دقیق اجرا کنید تا شاهد ساخت و سازهای اصولی باشیم.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز