خبرگزاری کار ایران

در ایام نوروز ۱۴۰۲؛

کمترین سهم تخلف رانندگی کشور مربوط به استان البرز است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۵۰۸

قائم مقام ستاد نوروزی استان البرز، کمترین سهم تخلف رانندگی در حوزه سرعت غیرمجاز را مربوط به این استان اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، احمد افضلی با عنوان اینکه کمترین سهم تخلف رانندگی کشور مربوط به استان البرز است، اظهار داشت: بر اساس گزارش مرکز تحلیل داده های پلیس راهور کشور، استان البرز با منفی ۵۳ درصد کمترین سهم تخلف در سرعت غیرمجاز خودرو استان ها در روز نهم طرح نوروزی پلیس را به خود اختصاص داده است که جای خرسندی دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به اینکه طرح نوروزی پلیس راهور از  ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ادامه دارد، خاطر نشان کرد: بر اساس این گزارش، سهم تخلف سرعت در البرز در نوروز ۱۴۰۱، ۸/۹ و در نوروز ۱۴۰۲، ۴/۱ درصد بوده است.

این مسئول یادآور شد: تاکنون استان البرز مقصد استان هایی از جمله؛ قزوین، قم، مازندران، مرکزی و گیلان با بیش از ۹۴۴ هزار و ۶۰۰ وسیله نقلیه است.

به گفته وی البرز پس از تهران به لحاظ تعداد وسایل نقلیه ورودی و خروجی در این طرح، دومین استان در میزان ورودی و خروجی وسایل نقلیه قرار گرفت.

افضلی همچنین بالاترین حجم‌ تردد از استان البرز به ترتیب از طریق آزادراه کرج_ قزوین(ترمینال شهید کلانتری)، کرج_ تهران(کیلومتر ۲۵)، تهران_ کرج(کیلومتر۲۵)، پل کلاک، کرج_قزوین(گلشهر) و عوارضی قدیم کرج ذکر کرد.

وی تاکید کرد: خوشبختانه بر اساس نمودار الگوی کشته و‌ مجروح تجمیعی در طرح نوروز ۱۴۰۲ استان ها همراه با شاخص های مهم سهم تردد و سهم تخلف سرعت، استان البرز آخرین استان کشور در این زمینه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز