خبرگزاری کار ایران

در استان البرز؛

برنامه‌های متنوع ورزش کارگری در سال جدید اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۵۰۷

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز از برنامه ریزی های هیئت ورزش‌های کارگری و اجرای مسابقات مختلف در مجموعه ورزشی فرهنگی کارگران در کرج خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، عبدالله دارایی با اشاره به برنامه های متنوع ورزش کارگری در سال جدید اجرا می‌شود، اظهار کرد: به منظور فراهم کردن نشاط و تامین سلامتی کارگران فعال در واحدهای تولیدی و کارگری، برنامه ریزی های لازم برای اجرای مسابقات مختلف فوتبال، فوتسال، تیراندازی، ورزش های رزمی و مسابقات گروهی و انفرادی در سال جدید انجام شده است.

دارایی گفت: همچنین تدابیر لازم جهت استفاده کارگران بویژه بانوان کارگری از مجموعه ورزشی فرهنگی کارگران امام خمینی کرج و استفاده از امکانات مربوط به استخر، سالن تیراندازی، زمین چمن مصنوعی و اجرای مسابقات مختلف برای نشاط و شادابی ورزشکاران کارگری انجام شده است و هیئت های ورزش کارگری استان نیز هماهنگی لازم با واحدهای تولیدی و صنعتی برای بهره مندی از این امکانات را انجام خواهند داد.

وی گفت: یکی از فرصت های پیشروی رشد تولید در واحدهای صنعتی و تولیدی ارتقاء نشاط و سلامتی کارگران با اجرای برنامه های مختلف ورزشی استفاده از امکانات موجود در مجموعه ورزشی کارگران امام خمینی است که از مدیران عامل و مسئولان مجموعه صنعتی تولیدی و کارگاهی خواهش می کنم همکاری لازم برای استفاده کارگران از فرصت های ورزشی و اجرای قوانین مصرح در قانون کار داشته باشند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: البته وفق ماده ۱۵۴ قانون کار و تبصره های ذیل این ماده مصوب ۱۳۷۰ در اجرای اقدامات الزام‌آور از سوی مدیران کارگاه ها هم برای کارگاه های زیر ۵۰ نفر نیروی انسانی و هم برای واحدهای تولیدی بالای ۵۰ نفر در خصوص ورزش کارگران به ویژه بانوان دستوراتی دارد که لازم است مدیران کارگاه‌ها و مدیران عامل واحدهای تولیدی صنعتی در اجرای این مواد قانون کار نیز با تمام جدیت اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز