خبرگزاری کار ایران

وزیر صمت خبر داد؛

۱۰ هزار واحد تولیدی تعطیل یا راکد در کشور وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۲۸۵

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: از ۷۰ هزار واحد صنعتی موجود در کشور حدود ۱۰ هزار واحد تعطیل یا راکد هستند.

به گزارش ایلنا از مشهد، سید رضا فاطمی امین در حاشیه آیین بهره برداری از واحد تولیدی شیشه فلوت گروه صنعتی شیشه کاوه در شهرک صنعتی کاویان فریمان در جمع خبرنگاران افزود: سه هزار واحد صنعتی در کل کشور طی دولت سیزدهم با برنامه‌ریزی‌ها و تلاش انجام گرفته احیا شدند و به چرخه تولید بازگشت. مشکل این واحدها تامین سرمایه در گردش و مواد اولیه بوده است که همه آن‌ها رفع شده و واحدهای تعطیل به چرخه تولید بازگشت که از این تعداد واحد احیا شده، ۱۵۰ واحد مربوط به خراسان رضوی است.

وی ادامه داد: از ۷۰ هزار واحد صنعتی موجود در کشور حدود ۱۰ هزار واحد تعطیل یا راکد هستند که از سال گذشته با هدفگذاری که برای هر استان به صورت مجزا تعیین شد، احیای واحدهای تولیدی آغاز شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: کار اصلی را در اقتصاد، صاحبان کسب و کار انجام می‌دهند و ما به عنوان حاکمیت وظیفه داریم شرایط را برای کسب و کارها تسهیل کنیم لذا در سال جاری حمایت از واحدهای تولیدی را با قوت و همت بیشتری انجام می‌دهیم.

فاطمی امین افزود: کسب و کارها ثروت واقعی کشور هستند و فعالیت آنها چرخه اقتصادی کشور را در چرخش باقی خواهد گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز