خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی خبر داد؛

افزایش ابر و ناپایداری‌های جوی برای آسمان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۱۷۵

اداره کل هواشناسی استان قزوین با توجه به ناپایداری های جوی پیش رو برای روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری هشدار نارنجی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مریم بهروزی با اعلام این خبر گفت: برای ساعت بعدازظهر امروز با گذر امواج کم دانه از منطقه، افزایش ابر در آسمان استان قزوین را شاهد خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین اظهار کرد: برای ساعات بعدازظهر فردا یکشنبه تا روز سه شنبه نیز شاهد عبور سامانه بارشی از آسمان استان قزوین خواهیم بود که پیامد آن بارش باران در بعضی ساعات به همراه وزش بادهای لحظه ای، رعد و برق و تگرگ است.

بهروزی با بیان اینکه فعالیت سامانه بارشی یاد شده در روزهای دوشنبه و سه شنبه محسوس تر است، افزود: با توجه به اعلام هشدار سطح نارنجی از شهروندان و مسافران نوروزی تقاضا می شود در این روزها از تردد و اتراق در حاشیه مسیل ها و رودخانه ها خودداری کرده و با توجه به لغزندگی مسیرها و کاهش دید افقی احتیاط لازم را در دستور کار قرار دهند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین به کمینه و بیشینه دمای استان قزوین در شبانه روز گذشته نیز اشاره کرد و گفت: آوج با یک درجه سانتیگراد سردترین و رازمیان با ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر گرم ترین نقاط استان در این مدت بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز