خبرگزاری کار ایران

کشف ۱۶۵ کیلوگرم مواد مخدر در ایلام

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۸۰۳

فرمانده انتظامی استان ایلام از توقیف دو دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و رانا حامل ۱۶۵ کیلو گرم مواد مخدر در عملیاتی مشترک با پلیس استان لرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار دلاور القاصی مهر اظهار کرد: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان و سوداگران مواد مخدر و در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی به هویت معلوم در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر از استان های جنوبی به غرب کشور فعالیت دارند، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی ابراز کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فعالیت متهمان را بطور نامحسوس مورد رصد قرار داده و با پشتیبانی اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) و در عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان موفق شدند خودروهای متهمان را در یکی از شهرستان های آن استان شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه توقیف کنند.

سردار القاصی مهر تصریح کرد: در بازرسی از خودروهای توقیف شده، ۱۶۵ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک که بطور ماهرانه ای جاساز شده بود کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه در این راستا ۲ نفر قاچاقچی دستگیر شده اند،گفت:متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز