خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد،

دستگیری سارقان باغات حاشیه شهر ایلام با 17 فقره سرقت

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۶۵۲

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری 2 سارق حرفه ای و اعتراف به 17 فقره سرقت از باغات محدوده شهرک کشوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایلام، سردار دلاور القاصی مهر  گفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغ ها و انباری های محدوده شهرک شهید کشوری شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری 15 شهرستان ایلام قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران انتظامی با رصدهای میدانی و پایش دوربین های مدار بسته و استفاده از بانک اطلاعات مجرمان حرفه ای موفق به شناسایی هویت 2 سارق شدند. فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: با هماهنگی های قضایی روز گذشته تیمی از مأموران انتظامی شهرستان ایلام به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات ضربتی هر 2 سارق را دستگیر کردند.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه  از مخفیگاه متهمان آلات و ادوات مسروقه کشف و ضبط شده است،خاطرنشان کرد:سارقان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به 17 فقره سرقت با همکاری یکدیگر از باغات در محدوده شهرک شهید کشوری اعتراف کردند. 

وی در پایان با اشاره به اینکه شناسایی سایر مال باختگان احتمالی کماکان در دستور کار پلیس است،گفت:از شهروندانی که باغات آنان در این محدوده  مورد سرقت واقع شده می خواهیم تا جهت تشکیل پرونده به کلانتری 15 شهرستان ایلام مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز