خبرگزاری کار ایران

فرماندار قزوین:

۷۵ نانوایی در ایام تعطیلات عید نوروز در شهرستان قزوین فعالیت دارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۵۳۳

فرماندار قزوین گفت: با برنامه ‌ریزی‌های انجام شده و به منظور رفاه حال مردم قزوین، در ایام تعطیلات عید نوروز تعداد ۷۵ نانوایی آماده پخت نان طبق نرخ مصوب هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عباس کاظمی در این باره اظهارداشت: ضمن تقدیر از نانوایان عزیز که در تعطیلات نوروزی هم در خدمت شهروندان هستند باید اذعان کرد این قشر زحمت‌کش در همه ایام سال و حتی در تعطیلات به همشهریان خدمت‌رسانی می‌کنند که جا دارد از تلاش آنها قدردانی کنیم.

وی افزود: بر اساس هماهنگی انجام شده با نانوایان و مصوبه کارگروه آرد و نان شهرستان سهمیه فوق العاده ای در میان 75 نانوایی توزیع شده تا در ایام تعطبلات عید نوروز کار پخت نان در این نانوایی‌های کشیک بدون وقفه ادامه پیدا کند.

کاظمی با اشاره به اقدام دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۱، در راستای راه‌اندازی سامانه متمرکز نانینو و جلوگیری از تخلفات در یارانه نان ابراز امیدواری کرد در کنار بارش باران رحمت الهی در فصل بهار شاهد تولید بیشتر گندم در سطح شهرستان باشیم و بتوانیم مانند سال گذشته رکورد خوبی را در عرصه تولید این محصول مهم ثبت کنیم.

وی بیان کرد: همشهریان عزیز می توانند در صورت ایجاد مشکل گزارش های خود را به سامانه نظارت مردمی 124 اعلام کنند تا بسرعت به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز