خبرگزاری کار ایران

فرماندار قزوین:

۱۰ گروه بر نانوایی‌های قزوین در تعطیلات پیش رو نظارت دارند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۶۷۵

فرماندار شهرستان قزوین گفت: برای جلوگیری از هر گونه تخلف و تعطیلی غیرمجاز در ایام تعطیلات پیش رو، ۱۰ اکیپ، نانوایی‌های شهرستان قزوین را نظارت می‌کنند.

به گزارش ایلنا، عباس کاظمی در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان قزوین گفت: همه کارگزاران در سطوح مختلف باید این باور را داشته و تقویت کنند که در مسیر خدمت و حل مشکلات مردم سر از پا نشناسند.

فرماندار شهرستان قزوین افزود: امروز جریانی در مواجهه با مردم برنامه ریزی می‌کنند که طرف آن‌ها رئیس جمهور نیست و در واقع با اساس انقلاب و با مردمی کار دارد که سال های سال بالاترین هزینه‌ها را متحمل شده و جوانانشان را از دست داده و عزت و استقلال و آبرویی بدست آمده است، درواقع امروز صحنه درگیری با یک گروه و دولت و ادبیات خاصی نیست بلکه پشت صحنه این درگیری دشمن داخل و خارجی با مردمی است که می‌خواهد عزتمند و مستقل زندگی کنند.

وی یاد آور شد: همه باید به وسط میدان بیایند، آستین‌ها بالا زده و امید مردم را افزایش دهیم و کارآمدی جریان اجرایی کشور و دولت بعنوان خادمان مردم را بالا ببریم و این وظیفه همگانی است و اینکه کدام جریان سر قدرت هست یا نیست حرف کاملا اشتباهی ست و اگر ناآگاهانه باشد باید آگاه کرد. 

نماینده عالی دولت در شهرستان قزوین گفت: با وضعیت کنونی اصلا قانع نیستیم و باید وضعیت موجود را بهبود ببخشیم و با همدلی و اتحاد مشکلات مردم را مرتفع کنیم.

کاظمی تصریح کرد: روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه اگر هر یک از نانوایی‌ها تخلف تعطیلی غیرمجاز داشته باشند روز ۱۶ خرداد کل سهمیه آرد آن‌ها را قطع می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز