خبرگزاری کار ایران

مدیر کل صمت لرستان:

۳۲ شرکت خدمات کسب و کار باید در استان ایجاد شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۸۹۲

رئیس سازمان صمت لرستان گفت: متناسب با برنامه‌های وزارت باید 32 شرکت خدمات کسب و کار در زمینه زیرساخت‌ها، سیاست گذاری‌ها، سرمایه گذاری‌ها و تسهیل فرایند کار و تولید در استان شکل بگیرد.

به گزارش ایلنا، بهمن جعفری در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به لزوم تقویت ارتباط بین پارک علم و فناوری و صنعت اظهار کرد: بحث زیست بوم، مرکز رشد، هوشمندسازی و پردیس‌های نوآوری گیاهان دارویی مطرح است.

وی در راستای مجوزات خدمات بازاریابی و تجاری‌سازی و مجوزهای کاریابی و مشارکت‌های مردمی و مجمع خیرین کسب و کار و سایر موارد مرتبط با حوزه صنعت و معدن، بیان کرد: متناسب با برنامه‌های وزارت باید ۳۲ شرکت خدمات کسب و کار در لرستان در زمینه زیرساخت‌ها، سیاست‌گذاری‌ها، سرمایه‌گذاری‌ها و تسهیل در فعالیت کسب و کارهای استان شکل بگیرد.

جعفری ادامه داد: در حال حاضر ما در استان فاقد پردیس صنعتی هستیم که باید با مشارکت شرکت‌های بزرگ اقتصادی و صنعتی استان و همکاری پارک علم و فناوری شکل بگیرند که تعدادی از واحدهای صنعتی بزرگ استان مانند پتروشیمی، کشت و صنعت، داروسازی اکسیر و چند واحد صنعتی بزرگ هستیم که با همکاری پارک علم و فناوری نسبت به شکل‌گیری پردیس‌های صنعتی اقدامات لازم صورت بگیرد.

رئیس سازمان صمت لرستان ادامه داد: تشکیل این پردیس‌ها توسط این واحدهای صنعتی در حد رایزنی بوده و معلوم نیست شکل بگیرند اما مزیت‌ها، معافیت‌های مالیاتی و حمایت‌هایی که پارک علم و فناوری از این پردیس‌ها خواهد داشت و این واحدهای صنعتی می‌توانند از این مزیت‌ها استفاده کنند.

وی بیان کرد: در حال حاضر کل مجوزها از درگاه ملی مجوزها صادر می‌شود و تمام سامانه‌های ما در قالب این درگاه است و تمام مجوزها از این درگاه صادر می‌شود و برخی تأیید محور و برخی ثبت محور هستند.

جعفری تصریح کرد: دنبال شناسایی زنجیره‌ها و شکل دادن آن متناسب با مزیت‌هایی که داریم مانند زنجیره صنایع معدنی، دارویی و ... هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز