خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز شهردار؛

برج تجارت قزوین به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۷۶۴

به مناسبت روز شهردار برج تجارت قزوین با 125 متر ارتفاع و یکی از بزرگترین مراکز تجاری استان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، همزمان با روز شهردار و با حضور نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مسئولین استانی برج تجارت به عنوان یکی از پروژه‌های نیمه تام شهر قزوین پس از انتظار طولانی افتتاح شد.

تعداد طبقات سازه‌ای این برج 28 طبقه بوده و د ارای 114 واحد تجاری در 5 5 طبقه، 74 واحد اداری در 13 طبقه و 47 واحد مسکونی و اقامتی در 12 طبقه است.

یک رستوران در طبقه هفدهم، دو تالار پذیرایی در طبقات 21 و 22 و چهار طبقبه پارکینگ با ظرفیت 555 مورد از دیگر امکانات این برج است، هایپر مارکت و فود کورت از دیگر امکانات این برج تجاری است.

پروژه یادگار امام با اعتبار 320 میلیارد ریال، فرهنگسرای هادی آباد با اعتبار 50 میلیارد ریال، تعریض پل و خیابان شهرک ناصرآباد با اعتبار 25 میلیارد ریال، ساختمان اداری اجراییات منطقه دو شهرداری قزوین با اعتبار 23 میلیارد ریال و پاتوق محله شهرک دانش با اعتبار 10 میلیارد ریال از دیگر پروژه‌هایی بود که امروز به بهره‌برداری رسید.

براساس گفته شهردار سایر پروژه‌های نیمه تمام شهر قزوین هم همزمان با روز شورا به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز