خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد مسکن:

سال آینده ۴۱۲ هزار واحد مسکونی در کشور ساخته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۶۵۰

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در حوزه مسکن از یک میلیون مسکن، در سال جاری باید ۴۰۰ هزار مسکن می‌ساختیم که ۳۸۸ واحد مسکونی روستایی و شهری درحال ساخت است و در سال آینده باید ۴۱۲ هزار واحد ساخته شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اکبر نیکزاد در مراسم افتتاح پروژه‌های شهرداری که صبح امروز به مناسبت روز شهردار در برج تجارت برگزار شد، گفت: با افتتاح و تعریض تقاطع‌ها عبور و مرور تسهیل می‌شود و امروز پروژه‌های فاخری در قزوین افتتاح می‌شود که برج تجارت ازجمله آن‌ها است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: قزوین از جایگاه بالایی برخوردار است و دبیرخانه مجمع جهانی شهرهای اسلامی است و باید در سرفصل‌های مختلف پیشرو باشد، در گردشگری مجموعه تفریحی بزرگ باراجین متعلق به تمام مردم کشور است، در حوزه تجارت برجی که امروز افتتاح می‌شود نتایج خوبی را به همراه خواهد داشت.

وی بیان کرد: به مناسبت افتتاح این پروژه که ۲۳۸ واحد دارد، ۲۳۸ بسته مواد غذایی تهیه و در آستانه نوروز به مردم استان تقدیم می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: در حد ۱۰ شهر در بافت فرسوده مشغول هستیم و برای ۱۱ هزار و ۲۳۰ واحد در تهران مشارکت داریم، ۱۵ سال است که مترو می‌سازیم و بنیاد در سرفصل‌های مختلف فعال است و در ۲۳ نقطه کشور در حوزه مناطق سیل زده و زلزله زده ستاد بازسازی داریم و در هر زمینه که نیاز مردم باشد از جمله پل، جاده و ساختمان و برج سازی در خدمت مردم هستیم.

نیکزاد اظهار کرد: قزوین براساس موقعیت جغرافیایی و مردم مهمانپذیر و مومن همیشه پذیرای مسافران بودند و امیدواریم پروژه‌هایی ساخته شود و برای مردم کشور هیر و برکت داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز