خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد مسکن تربت حیدریه خبر داد؛

ساخت ۱۳۶ خانه روستایی با تسهیلات دولتی تربت حیدریه

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۳۸۴

رئیس بنیاد مسکن تربت حیدریه در استان خراسان رضوی گفت که ساخت ۱۳۶ خانه روستایی با استفاده از تسهیلات دولتی در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علیرضا قناد در این خصوص اظهار داشت: آزاد سازی منابع مالی ساخت این خانه های روستایی با عاملیت بانک تجارت صورت گرفت، بر این اساس به هر متقاضی روستایی تربت حیدریه ۲۰۰ میلیون تومان وام کم بهره با اقساط بلند مدت پرداخت می شود.

وی اضافه کرد: همچنین طی روزهای آینده ساخت ۱۰۰ خانه روستایی دیگر در تربت حیدریه با استفاده از تسهیلات بانک رفاه کارگران آغاز می شود که برای هر واحد آن ۲۰۰ میلیون تومان وام بلند مدت ۲۰ ساله با کارمزد پنج درصد پرداخت می شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تربت حیدریه با یادآوری مصوبات دولت برای کمک به ساخت، مرمت و بازسازی خانه های روستایی بیان داشت: سال گذشته نیز ۳۰۰ خانه با تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی برای روستائیان تربت حیدریه ساخته و تحویل متقاضیان شد.

قناد اضافه کرد: همچنین امسال ۳۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه ۲۵ میلیون تومانی و ۱۳ فقره پرداخت بلاعوض ۵۰ میلیون تومانی برای تکمیل یا مرمت خانه های روستایی به متقاضیان تربت حیدریه پرداخت شد.

رئیس بنیاد مسکن تربت حیدریه گفت: سال گذشته نیز برای ۵۵۰ خانه روستایی در سطح ۱۲۵ روستایی این شهرستان سند مالکیت به نام بهره برداران صادر شد که عمده هزینه آن با استفاده از منابع دولتی پرداخت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز