خبرگزاری کار ایران

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دهلران:

بازسازی بیش از هفتصد واحد مسکونی بخش پهله

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۷۳۸

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دهلران گفت: بازدید از منازل آسیب دیده بر اثر زمین لرزه اخیر در بخش پهله زرین آباد به پایان رسیده است.

به گزارش ایلنا، سجاد نقیبی  با بیان اینکه از تعداد یک هزار و ۱۰ واحد مسکونی بازدید به عمل آمد، افزود: پس از اتمام بازدید از این واحدهای مسکونی خسارت دیده، ۷۲۵ واحد از نوع بازسازی شناسایی شد که به بانک عامل معرفی شدند.

مسئول ستاد بازسازی شهرستان دهلران با بیان اینکه واحدهای خسارت دیده از نوع تعمیری به بانک تجارت جهت دریافت تسهیلات زلزله معرفی شده‌اند، گفت: در این بازدید‌ها تعداد ۱۱۲ واحد سالم و ۱۷۳ واحد دیگر از نوع بافت فرسوده (احداثی مرحله دوم) شناسایی شدند.

وی خاطر نشان کرد: بر اثر زمین لرزه سال گذشته شهرستان دهلران، تعداد ۴ هزار و ۹۷ واحد مسکونی جهت دریافت تسهیلات زلزله به بانک‌های عامل معرفی شدند.

نقیبی عنوان کرد: مجموع اعتبار تخصیص یافته به شهرستان دهلران مبلغ ۱۷۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال بود که تا کنون ۴۲ میلیارد و ۱۷۰میلیون ریال معادل ۲۴ درصد به مالکان واحدهای مسکونی خسارت دیده پرداخت شده است.

وی ابراز کرد: تعداد ۲۴۲ واحد مسکونی از نوع احداثی شناسایی شدند که اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال به این منازل اختصاص یافت.

مسئول ستاد بازسازی شهرستان دهلران افزود: تا کنون ۳۵ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال معادل ۵۸ درصد، به صاحبان منازل احداثی تحویل داده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز