خبرگزاری کار ایران

تیم‌های برتر والیبال جام پرچم مشخص شدند / جام پرچم رویدادی برای شناسایی استعدادی والیبالی شهر ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۳۶۰

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: مسابقات والیبال جام پرچم شهر ارومیه امروز با شناخت تیم‌های برتر و اهدای لوح و مدال به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، محمد نقی پور در خصوص این مسابقات گفت: ۳۲ تیم با بازیکنان زیر ۱۶ سال طی سه هفته با یکدیگر رقابت کردند و امروز /پنج شنبه/ در حضور مقامات استانی و شهرستانی به پایان رسید.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه و هیات والیبال این شهرستان برگزار شد خاطر نشان کرد: رقابت‌ها در سه سالن شهید سلیمانی، آکادمی والیبال کارگرپیشه و سالن ۶هزار نفری برگزار شد و در نهایت تیم "ضیایی الف" عنوان قهرمانی را کسب و تیم‌های "آکادمی علیزاده"، "آکادمی فرمان" و "گرین چوب" دوم تا چهارم شدند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه اضافه کرد: در دوره قبلی مسابقات تیم‌ رده سنی نوجوانان حضور داشتند و تصمیم گرفته شد از دل رقابت‌های امسال، تیم فصل آینده نوجوانان شهرداری ارومیه را تشکیل دهیم.

وی همچنین اظهار کرد: از مسابقات امسال، ۳ بازیکن به اردوی تیم ملی نوجوانان کشورمان دعوت شدند که اتفاقی بزرگ در برگزاری رقابت‌ها بود.

گفتنی است؛مراسم اختتامیه با حضور نماینده  مهدی جمالی‌نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس شورای سیاستگذاری ورزش شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، حسین مهدی زاده شهردار ارومیه، اعضای شورای شهر ارومیه و سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه برگزار و کاپ و مدال تیم ها اهداشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز