خبرگزاری کار ایران

دبیرخانه ستاد خدمات سفر استان اردبیل افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۱۵۵

دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل در محل نگارخانه شاه اسماعیل خطایی مجموعه پایگاه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل در محل نگارخانه شاه اسماعیل خطایی مجموعه پایگاه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در این مراسم گفت: پس از برگزاری جلسات مستمر ستاد خدمات سفر، استان برای پذیرایی از مسافران نوروز 1402 آماده است و در همین راستا امروز دبیرخانه این ستاد افتتاح شد.

حسن محمدی ادیب افزود: دستگاه‌های اجرایی استان اقدامات لازم را انجام داده‌اند و باقی اقدامات نیز در روزهای آتی انجام می‌شود تا شرایط به صورت کامل برای مسافرت‌های نوروزی آماده شود.

او تاکید کرد: با توجه به تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان احتمال شروع زودهنگام سفرهای نوروزی وجود دارد و به همین دلیل از امروز و با استقرار نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مختلف دبیرخانه ستاد خدمات سفر در محل نگارخانه خطایی کار خود را آغاز کرد.

محمدی ادیب ادامه داد: استان اردبیل به لحاظ موقعیت جغرافیایی، مواهب خدادادی، آثار تاریخی و فرهنگی و تاسیسات گردشگری شرایط بسیار خوبی را به ویژه در فصل‌های بهار و تابستان دارد که می‌تواند به عنوان یکی از مقاصد اصلی سفر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز