خبرگزاری کار ایران

آمادگی راهدارخانه‌های فارس برای سفرهای نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۷۳۲

معاون توسعه مدیریت و منابع راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از آمادگی این اداره کل، مجتمع‌های بین راهی و راهدارخانه‌ها برای سفرهای نوروزی خبر داد.

به گزارش ایلنا، محسن عمادی در حاشیه بازدید از مجتمع‌های بین راهی و راهدارخانه‌های فارس اظهار کرد: برای سفرهای نوروزی ۵۲ راهدارخانه و ۶۰ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی فارس آماده می‌شوند تا خدمات مناسبی را به کاربران جاده‌ای و مسافران نوروزی ارائه دهند.

او اضافه کرد: راهدارخانه‌های فارس که عمدتا در محورهای اصلی واقع شده‌ نقش مؤثری در ارتقا ایمنی و کنترل و هدایت ترافیک این محورها ایفا می‌کنند؛ در ایام نوروز هم با توجه به افزایش سفرها، راهدارخانه‌ها برای استقرار تیم‌ها و ارائه خدمات سفر به ویژه در شرایط اضطراری، آماده خواهند شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس افزود: اقدامات لازم برای آماده سازی مجتمع‌های بین راهی و راهدارخانه‌ها در دست انجام است و به زودی این اماکن آماده استقبال از مسافران نوروزی می‌شوند.

عمادی با اشاره به اینکه فارس با دارا بودن بیشترین میزان راه همسنگ در کشور رتبه اول بیشترین طول راه‌ها را دارد، گفت: استان فارس دارای بیشترین تعداد مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در کشور است و در همین راستا نیز ۶۰ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی استان علاوه بر آمادگی لازم برای استقبال از مسافران نوروزی در ارتقای ایمنی جاده‌های استان و رضایتمندی مسافران نیز نقش بسزایی ایفا خواهند کرد.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: کمیته نظارت بر مجتمع‌های بین راهی در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فعال شده که تا پایان طرح نوروز ۱۴۰۲ به صورت مستمر از این مجتمع‌ها بازدید به عمل می‌آورند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز