خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر کشور؛

طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ در اردبیل اجرا می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۷۵۴

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان از روز دوشنبه 15 اسفند ماه 1401 لغایت پایان ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش ایلنا، یوسف شهباز زاده در خصوص اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز 1402 و ماه مبارک رمضان  اظهار داشت: با عنایت به سیاستهای اقتصادی دولت و دستورات مؤکد مقام عالی وزارت مبنی بر حفظ ثبات بازار، ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه و جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات، همچنین ضرورت استمرار نظارت وبازرسی بازار کالا و خدمات به ویژه اقلام پرمصرف و اولویتدار، طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ با نظارت بر کلیه حلقه های زنجیره تولید، تأمین و عرضه کالا و خدمات اجرا خواهد شد. 

شهباززاده خاطر نشان کرد: طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان از روز دوشنبه 15 اسفند ماه 1401  لغایت پایان ماه مبارک رمضان  همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز اجرا  می‌شود.

معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه افزود: نظر به اهمیت ساماندهی و تنظیم بازار کالا و خدمات و تشدید برخورد با متخلفان و سود جویان، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اصناف، تعزیرات حکومتی و نمایندگان دیگر دستگاه‌های اجرایی مرتبط با اجرای این طرح به صورت منسجم و هماهنگ، بر نحوه عملکرد کلیه واحد های تولیدی ، توزیعی و خدماتی در سطح استان نظارت ویژه و مستمر خواهند داشت.

وی در ادامه یاد آور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، کم‌فروشی، حراج غیرقانونی، احتکار و ... ، موارد را با سامانه ارتباطی 124 واحد رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مردمی در اردبیل و شهرستانهای تابعه  اطلاع دهند تا سریعاً به موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز