خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان خبر داد:

راه‌اندازی گشت‌های نظارتی ویژه ماه‌مبارک رمضان در گیلان

asdasd
کد خبر : ۳۷۸۳۳۰

رضا قشلاقی از اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان با همکاری دستگاه‌های مربوطه از 16 خردادماه جاری در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان عصر امروز در جلسه تنظیم بازار گیلان با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بیان کرد: از 16 خردادماه جاری طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اتاق اصناف گیلان، دامپزشکی استان و نیروی انتظامی در نقاط مختلف گیلان آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد.

قشلاقی به راه‌اندازی گشت‌های نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان اشاره کرد وتصریح کرد: شعبه‌های ویژه به منظور رسیدگی به تخلف‌ها در اسرع وقت در تعزیرات حکومتی گیلان استقرار پیدا کردند.

وی با بیان اینکه شماره تلفن پیامگیر 33365548 اداره کل تعزیرات حکومتی گیلان به طور 24 ساعته آماده دریافت گزارش‌های مردمی است، تصریح کرد: بسیاری از پیگیری شکایت‌های میدانی از طریق شماره تلفن مذکور انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 7 کشور نیز در جلسه مذکور به اختصاص 660 تن سهمیه شکر ویژه ماه مبارک رمضان به گیلان اشاره کرد و افزود: شکر مذکور با نرخ کیلویی 2 هزار و 420 تومان در نقاط مختلف استان توزیع می‌شود.

رمضان کامران‌پی به تعیین ساعت فعالیت نانوایی‌ها در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی لازم برای پخت نانوایی‌ها در گیلان انجام شده است.

وی محصول اردبیل را یکی از بهترین گندم‌های کیفی در کشور خواند و تصریح کرد: سه ماه گندم برای مصرف استان در سیلوهای گیلان ذخیره شده است و می‌خواهیم گندم تازه داشته باشیم بنابراین تمایلی به ذخیره‌سازی بیشتر نداریم.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 7 کشور، با اشاره به 50 هزار تن موجودی گندم در سیلوهای گیلان، گفت: در مدت یک ماه آینده 80 هزار تن گندم از اردبیل به استان حمل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز