خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل استاندارد استان خبر داد؛

اجرای طرح «عیدانه» استاندارد در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۹۴۲

سرپرست اداره کل استاندارد گیلان گفت: همزمان با سراسر کشور طرح عیدانه نظارت بر عرضه کالاهای استاندارد، از ۱۵ اسفندماه سال جاری تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در گیلان اجرایی می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، مجتبی معصوم نژاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور و در راستای صیانت از ایمنی، سلامت، احقاق حقوق عامه مردم و بر اساس ماده ۱۷ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد به عنوان دستگاه نظارتی و حاکمیتی در جهت فراهم نمودن بسترهای لازم برای استفاده کنندگان از کالاها و خدمات در ایام نوروز طرح «عیدانه» را اجرا می‌کند.

وی افزود: با توجه به فرارسیدن عید نوروز و همزمانی آن با ایام ماه مبارک رمضان، اداره کل استاندارد گیلان نیز جهت و همسو با اهداف تعیین شده نظارت بر عرضه کالاهای استاندارد در مراکز عرضه، فروش و نیز ارائه خدمات استاندارد در مراکزی نظیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای، هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، زائر سراها، رستوران‌ها، پایانه‌های اتوبوس رانی، ترمینال‌ها، فرودگاه و ایستگاه قطار، مراکز اقامتی بین راهی، میادین میوه و تره بار، خدمات قالیشویی و مراکز فروش شیرینی و آجیل را در بازه زمانی ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۱ لغایت ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در طرح «عیدانه استاندارد» با تمام توان و امکانات خود برنامه ریزی و اجرایی کرده است.

معصوم نژاد ادامه داد: بازسازی روحیه ملی، توسعه شادی در میان آحاد جامعه، احساس نشاط مبتنی بر حس مسئولیت پذیری، صیانت از ایمنی، سلامت و حقوق عامه مردم و در نهایت «اقناع و رضایت ملی» از اهداف اصلی و کلیدی اجرای طرح نظارتی «عیدانه» سازمان ملی استاندارد ایران است.

سرپرست اداره کل استاندارد گیلان تصریح کرد: امیدواریم با اجرای این طرح، بسترهای لازم برای آرامش خاطر و اطمینان استفاده کنندگان از کیفیت خدمات در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان مورد توجه قرار گیرد.

 شهروندان و مسافران نوروزی می‌توانند با ارسال کد ده رقمی زیر نشان استاندارد به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ از اعتبار و اصالت علامت استاندارد درج شده روی کالا، اطلاع حاصل نموده و در صورت مشاهده موارد مغایر با استاندارد، از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۷ با کارشناسان و بازرسان اداره کل استاندارد گیلان تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز