خبرگزاری کار ایران

در ایام جشن نیکوکاری انجام شد؛

اهداء کفش و لباس عید به 280 فرزند ایتام و محسنین محمد شهری

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۲۱۳

رئیس کمیته امداد امام (ره) محمدشهر گفت: مرکز نیکوکاری معراج در ایام جشن نیکوکاری خانواده های ایتام و محسنین منطقه محمدشهر را برای خرید رایگان پوشاک و کفش عید به ارزش 800 میلیون تومان به نمایشگاه پوشاک تهران اعزام کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، طاهری با اشاره به تعامل و هم‌افزایی مرکز نیکوکاری معراج با کمیته امداد گفت: به همت این مرکز نیکوکاری 280 نفر از خانواده های ایتام و محسنین منطقه محمدشهر جهت خرید رایگان پوشاک و کفش عید به ارزش 800 میلیون تومان  به نمایشگاه  فجر تهران با 7 دستگاه اتوبوس که توسط شهرداری تدارک دیده شده بود اعزام و در قالب جشن نیکوکاری ، اقلام مذکور به مددجویان هدیه شد.

طاهری با اشاره به اینکه این نهاد، تمامی ظرفیت‌های موجود را برای خدمت به محرومان بکار بسته است گفت: هزینه این هدایا از طرف خیرین مرکز نیکوکاری معراج تأمین‌ شده است.

وی افزود: این مرکز که جزو حامیان حقوقی ایتام است، ماهانه با هماهنگی این نهاد به 166 یتیم و فرزند محسنین مورد حمایت کمک‌های نقدی و غیر نقدی نیز ارائه می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد با اشاره به ایام عید نوروز  و نیاز خانواده‌های محروم به پوشاک و کفش گفت: از خیرین دعوت می‌شود تا در پویش عیدی برای همه در تعامل و هم‌افزایی با کمیته امداد امام خمینی (ره) شرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز