خبرگزاری کار ایران

معاون بانک کشاورزی استان:

کشاورزان خسارت دیده قزوین 79 میلیارد غرامت دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۰۶۱

معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی استان قزوین گفت: ۹۱ درصد غرامت بیمه به مبلغ ۷۹ میلیارد تومان به کشاورزان خسارت دیده این استان پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا، محمد طهرانی‌ها روز شنبه در نشست ستاد بیمه محصولات کشاورزی استان قزوین با بیان این مطلب افزود: از مجموع غرامت بیمه مبنی بر ۸۷ میلیارد تومان تنها ۹ میلیارد تومان باقی مانده است.

معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: این غرامت‌ها مشمول خسارت‌های خشکسالی، سرمازدگی و حوادث طبیعی است که پس از برآورد غرامت به کشاورزان پرداخت شده است.

وی بیشترین پوشش بیمه کشاورزی در استان قزوین را در بخش زراعت عنوان کرد و گفت: ۱۴۰ هزار هکتار از بخش زراعی استان قزوین تحت پوشش بیمه قرار دارد که بیشترین محصول آن متعلق به گندم دیم به مساحت ۱۱۷ هزار هکتار است.

این مسئول ادامه داد: در بخش باغی نیز مجموع کل سطح پوشش بیمه 8 هزار و ۷۰۰ هکتار است که بخش عمده آن مشمول محصول انگور به مساحت ۵ هزار و ۵۵۷ هکتار است.

وی بیان کرد: ۱۶ میلیون قطعه ماهی و ۹۲ هزار راس دام نیز در استان قزوین تحت پوشش بیمه کشاورزی قرار دارند و در کشاورزی قراردادی نیز ۶۲۳ بیمه نامه صادر شده و ۶ هزار و ۵۹۲ هکتار سطح تحت پوشش بیمه قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز