خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار لرستان مطرح کرد ؛

ممنوعیت تشکیل تعاونی های مسکن جدید در بروجرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۷۲۰

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: تعاونی‌های مسکن غیر بومی حق خرید زمین در شهرستان را ندارند و تا اطلاع ثانونی تاسیس تعاونی مسکن جدید در بروجرد نیز ممنوع است.

به گزارش ایلنا ، مسلم مرادی در جلسه شورای مسکن شهرستان با اشاره به اینکه  تعاونی‌های مسکن در شهرستان نا به سامان هستند ، اظهار داشت : اعضای هیات مدیره تعاونی ها با کار گروهی و همدلی و همفکری مشکلات را حل‌ کنند. وی افزود : تعاونی های مسکن با گفتمان با اعضا مشکلات را حل و فصل کنند، هیات مدیره تعاونی هایی که انتظارات اعضا را برآورده نکنند باید از مسوولیت برکنار شوند.

فرماندار بروجرد بیان کرد: قبل از تاسیس تعاونی ها و خرید زمین باید استعلامات لازم از راه و شهرسازی و منابع طبیعی و دیگر ارگان‌ها گرفته شود، مجمع عمومی برای تعاونی هایی که معترض دارند تشکیل و مشکلات حل و فصل شود، مشکلات شخصی تعاونی ها باید در جلسات داخلی آنان حل و فصل شود.

مرادی اضافه کرد: تعاونی های مسکن باید ارزش گذاری شوند و بر اساس ارزش تعیین شده به آنان زمین واگذار شود، خرید و فروش فیش زمین باید ممنوع شود.

وی اظهار داشت: اداره راه و شهرسازی بروجرد باید برآورد کند که چه مقدار زمین برای واگذاری وجود دارد تا به یک راهبرد خوب برای آینده برنامه ریزی شود.

فرماندار بروجرد گفت: هیات مدیره تعاونی ها باید اعضا را راضی نگه دارند زیرا دین آنان بر گردن هیات مدیره است، اعضای تعاونی مسکن سالها پیش مبلغی برای خانه دار شدن و خرید زمین واریز کرده اند که امروز انتظار دارند خانه و زمین به آنان واگذار شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز