خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

آذربایجان غربی جز استان های پیشرو در ساخت مسکن ملی است/۵۰۰ واحد مسکن ملی آماده تحویل به متقاضیان در استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۶۱۳

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با بیان اینکه این استان جز استان های پیشرو در ساخت مسکن ملی است گفت: هم اکنون ۵۰۰ واحد مسکن ملی در استان آماده تحویل به متقاضیان است.

محسن حمزه‌لو در گفت و گو با خبرنگار ایلنا،با اشاره به وضعیت نهضت ملی مسکن در استان، اظهار داشت: حدود ۱۷۰ هزار نفر در استان برای این طرح ثبت نام کرده‌اند که از این بین ۳۳ هزار و ۶۶۷ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی واجد شرایط بوده‌اند.

وی بیان کرد: تاکنون نیز چهار هزار و ۲۵۰ هکتار زمین در آذربایجان غربی احصا شده که ۸۰۰ هکتار از این اراضی در سامانه ثبت شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه آذربایجان غربی جز استان های پیش رو در ساخت مسکن ملی است گفت: اضافه در حال حاضر ۵۰۰ واحد مسکونی از طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی به اتمام رسیده و آماده تحویل به متقاضیان است.

وی با اشاره به اینکه سهم استان از احداث سالانه یک میلیون مسکن ۱۸۰ هزار واحد است گفت: ساخت مسکن ملی در استان در ۲ حوزه انبوه سازی و واگذاری گروهی انجام گرفته که در ساخت گروهی متقاضیان می توانند ازتخفیف نظام مهندسی و پروانه شهرداری بهرمند شوند.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در خاتمه خاطر نشان کرد: عملیات ساخت مسکن در شهرهای استان  آغاز شده  و در مراحل مختلف ساخت است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز