خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت:

به دنبال اجرای عدالت درمانی در کشور هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۸۴۴

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ما در شروع دولت سیزدهم طرح عدالت و تعالی نظام و سلامت را نوشتیم که با این طرح به دنبال اجرای عدالت درمانی در کشور هستیم.

به گزارش ایلنا، بهرام عین اللهی در مراسم افتتاح بیمارستان 1000تخت خوابی استان اردبیل اظهار داشت: عدالت پزشکی و تعالی نظام سلامت راهبرد و هدف اساسی این وزارتخانه است که ما در شروع دولت سیزدهم طرح عدالت و تعالی نظام و سلامت را نوشتیم که با این طرح به دنبال اجرای عدالت درمانی در کشور هستیم.

وی افزود: در برخی شهرها و استان‌ها نیازهای زیادی وجود دارد که باید بتوانیم این نیازها را رفع کنیم، تعالی نیز برای این است که بتوانیم پیشرفته ترین درمان ها و اصول سلامت را در کشور یاده کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه اکنون ما شاهد آغاز اجرای بیمارستان 1000 تخت خوابی در استان اردبیل هستیم، گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیا از سپاه این مسئولیت را به عهده گرفته و منابعش نیز پیش بینی شده است که امیدواریم به سرعت این کار انجام شود و مردم اردبیل بتوانند ار مزایای این بیمارستان استفاده بکنند.

عین‌اللهی افزود: خوشبختانه مشکلات کمبود دارویی به خوبی برطرف شده و توانستیم امروزه ذخایر دارویی را به 60 درصد برسانیم که امیدواریم در چند ماهه آینده به 100 درصد برسانیم و کمبودهایی دارویی برطرف شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال نسخه الکترونیک و دارویار را اجرا کرده‌ایم، ادامه داد: پروژه پزشکی خانواده امسال در جمعیت زیر 20 هزار نفر در روستاها انجام شد و امیدواریم پزشک خانواده را در سال آینده به طور کامل اجرا کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تاسیس 200 هزار خانه بهداشت در کشور خبر دادو گفت: همچنین امسال توانستیم 10 هزار و 800 تخت را افتتاح کنیم و 7 هزار و 700 تخت نیز در دوماه آینده افتتاح خواهیم کرد که اجرای این پروژه‌ها باعث می شود در جهت سلامت مردم گام برداشته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز