خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان:

240 میلیارد از اموال دولتی قزوین مشمول مولد سازی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۷۶۹

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان قزوین گفت: اموال مشمول مولد سازی در استان قزوین تاکنون 43 مورد و به ارزش 240 میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، امیر خلیلی خواه در جلسه شورای برنامه ریزی استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت:تاکنون 11 مورد از اموال شناسایی شده به ارزش 102 میلیارد تومان به مرحله فروش رسیده است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان قزوین ادامه داد:  مولدسازی به افزایش بهره‌وری، رشد اقتصادی، تعدیل قیمت‌ها در حوزه زمین و پویایی اقتصاد، چابک سازی دولت، بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی و کاهش هزینه‌های دستگاه‌های اجرایی کمک می‌کند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی باید دو ماه بعد از ابلاغ آیین نامه دارایی‌های مازاد خود را اعلام کنند و دارایی‌هایی که بیش از یک سال راکد باشند و همچنین دارایی‌های ثبت نشده در سامانه سادا مشمول این طرح می‌شوند.

این مسئول بیان کرد: در این طرح مواردی مانند مولدسازی طرح‌های نیمه تمام عمرانی، فروش و تامین مالی از طریق بازار سرمایه و مشارکت با بخش غیر دولتی و فروش اقساطی مد نظر قرار گرفته شده و نیمی از هزینه فروش در اختیار دستگاه و نیمی دیگر هم در اختیار برنامه و بودجه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز