خبرگزاری کار ایران

رییس فراکسیون اقتصاد روز مجلس:

بازگشت آرامش به بورس، امنیت سرمایه‌گذاری را به همراه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۰۳۵

رییس فراکسیون اقتصاد روز مجلس گفت: اگر دولت همت کند و قاطعانه از بازار سرمایه حمایت کند، با توجه به حضور میلیون‌ها نفر که در بورس سرمایه‌گذاری کردند آرامش به این بازار کلیدی بازخواهد گشت.

شهریار حیدری نماینده مردم شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایلنا در رابطه با لزوم بازگشت آرامش و امنیت به بازار سرمایه گفت: اگر دولت همت کند و قاطعانه از بازار سرمایه حمایت کند، با توجه به حضور میلیون‌ها نفر که در بورس سرمایه‌گذاری کردند آرامش به این بازار کلیدی بازخواهد گشت و امنیت را به دنبال دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خوشبختانه هم شخص رییس‌جمهور و هم وزیر اقتصاد به دنبال فراهم کردن آرامش در بورس هستند و این تلاش‌ها ملموس و قابل مشاهده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: حمایت دولت از بورس، تشویق شرکت‌های بزرگ برای ورود به بازار سرمایه و حمایت قاطع از مدیریت کنونی بورس، قطعا آرامش و تحول مثبت را برای بورس به همراه دارد.

رییس فراکسیون اقتصاد روز مجلس شورای اسلامی افزود: سرمایه‌گذاران از دولت توقع حمایت دارند، ضمن اینکه طی چند ماه گذشته مدیریت فعلی بورس اقدامات در خور شایسته‌ای را برای سرمایه‌گذاران و بازار سرمایه انجام داده که نتایج آن را به زودی با حمایت دولت، مجلس و بخش خصوصی شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز