خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

آب و کشاورزی از اولویت‌های قزوین در برنامه هفتم توسعه است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۹۹۳

استاندار قزوین گفت: در برنامه پنج ساله هفتم توسعه، توجه به حوزه آب و کشاورزی در راستای تعادل اقتصادی، مورد توجه ویژه قرار دارد و در اولویت استان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مجمدمهدی اعلایی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: با تعامل دستگاه‌های اجرایی در برنامه پنج ساله هفتم می‌توان به پیشرفت رسید.

استاندار قزوین ادامه داد: امنیت غذایی از مواردی است که در برنامه توسعه هفتم مورد تاکید قرار دارد و برای اینکه برنامه خوبی داشته باشیم باید به آمایش سرزمینی توجه داشته و تمرکززدایی داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در استان قزوین ادامه داد: قزوین در تولید و تامین برخی کالاهای اساسی از جمله زیتون و روغن زیتون نقش مهی را در سطح ملی ایفا می‌کند و باتوجه به ظرفیت موجود در حوزه زیتون و اهمیت این محصول در سلامت خانواده‌ها، تلاش داریم از روغن زیتون به عنوان جایگزین روغن صنعتی استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: راه‌های استان هم از مواردی است که باید در برنامه هفتم توسعه مورد توجه قرار گیرد و در این راستا برای کاهش حوادث باید نقاط حادثه خیز شناسایی شده و برای آن‌ها برنامه ریزی شود.

اعلایی گفت: در راستای توسعه اقتصاد و کسب و کار هم شهرک‌های صنفی که مجوز شکل‌گیری آن پیش از این صادر شده، باید راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز