خبرگزاری کار ایران

نماینده ایلام در شورای عالی استان‌ها:

نگاه از بالا به پایین دولتی‌ها و وعده وعیدهای کذب کنار گذاشته شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۲۹۹

بیگی با بیان اینکه انتظار ما از دولت این است که در حوزه کنترل قیمت ها و تامین نیازهای عمومی مردم تلاش جدی تری کنند، گفت: پول استاندارد شاخص هست و زمانی که ارزش پول کاهش یابد کیفیت سایر حوزه‌های زندگی مردم نیز کاهش پیدا می‌کند و تورم مضرترین و مخرب‌ترین عامل برای اقتصاد هر کشوری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمدالله بیگی نماینده استان ایلام و عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای عالی استان‌ها در چهاردهمین اجلاس شورای عالی استان‌ها که با حضور محسن رضایی برگزاری شد، گفت: با تکیه بر اصل ۱۰۱ قانون اساسی و به نمایندگی از جامعه ۱۲۶ هزار نفری شوراها که نماد مردم سالاری هستند با صداقت شوراباورانه از زبان مردمی سخن می‌گویم که در رنج و مشقت و سختی و ... آن‌ها را به زانو درآوده است.

وی افزود: باید نگاه از بالا به پایین دولتی‌ها و وعده وعیدهای کذب کنار گذاشته شود.

بیگی اظهار کرد: ملتی که در دفاع از میهن و امنیت کشور ، کمک به جبهه‌ها و خدمات اجتماعی و مقابله با بیماری‌ها و ... پیشرو هستند باید زندگی بهتری داشته باشند.

نماینده استان ایلام در شورای عالی استان‌ها توضیح داد: مدیری جهادی است که بتوان چالش‌هایی نظیر بیکاری و سقوط ارزش پول ملی و بی ثباتی در بازار حل کند.

وی با اشاره به افزایش مداوم قیمت کالاها گفت: مردم از دولت انقلابی انتظار دارند بیش از پیش برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور تلاش کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای عالی استان‌ها توضیح داد: برای برون رفت از این وضعیت لازم است تیم‌مدیریتی و اقتصادی لایق و کارآمدی انتخاب شوند و از تخصص دانشمندان و نوابغ کشور استفاده شود.

بیگی خطاب به معاون اقتصادی دولت گفت: پول استاندارد شاخص هست و زمانی که ارزش پول کاهش یابد کیفیت سایر حوزه‌های زندگی مردم نیز کاهش پیدا می‌کند و تورم مضرترین و مخرب‌ترین عامل برای اقتصاد هر کشوری است.

نماینده استان ایلام در شورای عالی استان‌ها تاکید کرد: لازم است برای وزارت اقتصاد مدیری لایق‌تر و کاردان‌تری انتخاب شود و اقتصاد به اهلش سپرده شود.

وی گفت: انتظار ما از دولت این است که در حوزه کنترل قیمت ها و تامین نیازهای عمومی مردم تلاش جدی تری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز