خبرگزاری کار ایران

واکنش استاندار یزد به گزارش ایلنا؛

مشکل کمبود لاستیک در استان باید برطرف شود/شهرستان های استان دارای نمایندگی عرضه صنایع لاستیک می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۱۶۱

استاندار یزد در واکنش به مشکلات تایر و لاستیک در بازار یزد و عدم دسترسی مردم به تایر برای خودروهای سواری گفت: مشکل کمبود لاستیک در استان باید برطرف شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، هفته جاری گزارشی از وضعیت بازار لاستیک در استان یزد که تولیدکننده لاستیک است در خبرگزاری ایلنا منتشر شد که در نتیجه نشست ستاد تنظیم بازار با دستور کار بررسی وضعیت لاستیک در استانداری تشکیل شد.

استاندار یزد در این نشست با تاکید بر اینکه مشکل کمبود لاستیک در استان باید در همین هفته برطرف شود گفت: قیمت عرضه نیز باید متعارف باشد و توزیع نیز در یک شبکه متعارف انجام شود.

مهران فاطمی با انتقاد از اینکه نباید کار در حد نامه نگاری بین دستگاه‌ها بماند و در عمل باید مشکل مردم حل شود افزود: نامه‌های سرگردان و تصمیمات سرگردان دردی از مردم را حل نخواهد کرد و در مرحله‌ای هستیم که باید تصمیم گرفت و این مشکل را حل کند.

وی با بیان اینکه شهرستان های استان دارای نمایندگی عرضه صنایع لاستیک می شوند ادامه داد: باید تمام فرمانداران لیست متقاضیان ایجاد نمایندگی یزد تایر را به سازمان صمت اعلام و سازمان صمت با هماهنگی کارخانه، لیست نمایندگی شهرستان‌ها مشخص و کارخانه نیز موظف است سبد لاستیک استان را تهیه کند.

استاندار یزد با تاکید بر اینکه اگر فرمانداری لیست متقاضیان را به هر دلیلی اعلام نکند عزل خواهد شد عنوان کرد: با رویکرد و اقدام مذکور، کلیه شهرستان های استان دارای نمایندگی صنایع لاستیک شده و بخشی از دغدغه های این حوزه مرتفع می شود.

وی همچنین در بخشی از سخنان خود با اشاره به وضعیت گوشت قرمز و افزایش قیمت آن در سطح بازار اظهار داشت: مسیرهای راهگشا برای کاهش قیمت گوشت در بازار و تامین نیازهای گوشت پیگیری و با جدیت بر بازار نظارت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز