خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان:

مسائل و مشکلات تعاونی‌های مشکل دار استان با جدیت بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۱۰۰

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: موضوعات تعاونی‌های مشکل دار به صورت عادلانه بررسی و تلاش می‌کنیم این شرکت‌ها را به چرخه تولید بازگردانیم.

به گزارش ایلنا، علی جهانی در کمیته بررسی تعاونی‌های مشکل دار با بیان اینکه تعاونی‌ها در توسعه اقتصاد و تولید نقش بسیار مهمی دارند، اظهار داشت: با توجه به پایش و نظارت مستمر و جدی بر شرکت‌های تعاونی و وجود تعاونی های مشکل دار در زمینه‌های مختلف تلاش می‌کنیم بطور جد و قانونی مسائل و مشکلات این واحدها را مرتع کنیم.

وی افزود: در کمیته بررسی مشکلات این تعاونی‌ها، تعاونی کشتارگاه گلشن دام یکی از تعاونی‌های بود که در این جلسه مورد رسیدگی قرار گرفت و راهکارهای قانونی برای رفع مشکل این تعاونی و اعضای آن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان در ادامه با اشاره به مشکلات برخی تعاونی‌ها به دلیل عدم رعایت قوانین، الزامات و بخشنامه های مربوط به حوزه تعاون گفت: مفاهیم مرتبط با شرکت‌های تعاونی در حفظ حقوق سهامداران در فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و تولیدی تاکید دارد و از هیأت‌های عامل و مجموعه مدیران تعاونی‌ها می‌خواهم برنامه‌های خود را بر محور قانون تنظیم کنند.

جهانی با اشاره به اینکه تعاونی‌ها به عنوان تشکل‌های اقتصادی و اجتماعی می‌توانند ظرفیت لازم را برای مشارکت اقتصادی گروه‌های مختلف مردمی به وجود آورند، بیان داشت: ایجاد شرکت‌های تعاونی چون با تجمیع سرمایه و استفاده از فکر و خرد جمعی است و معمولا بصورت گروهی همراه است اگر به طور قانونی هدایت شود قطعا پایدار بوده و منجر به ایجاد شغل و امرار معاش برای اعضا می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز