خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد دیه یزد:

یزدی ها در سال جاری ۱۵۰ محکوم مالی را آزاد کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۸۹۶

رئیس ستاد دیه یزد از آزادی ۱۵۰ محکوم مالی جرائم غیرعمد از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، به همت ستاد دیه استان یزد و با مشارکت خیرین و نیکوکاران استان از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۱۵۰ محکوم مالی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

عظیمی افزود: رقم بدهی این زندانیان آزاد شده ۱۵۳ میلیارد و ۳۵۷ میلیون تومان بود که با قبولی دادخواست اعسار، اخذ گذشت رضایت مندانه از شکات و آورده محکومین مبلغ ۱۳۴ میلیارد تومان و ۶۹۰ میلیون تومان تامین شده و  مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک‌های خیرین و نیکوکاران نوع‌دوست و تسهیلات بانک‌های عامل مبلغ ۱۸میلیارد و ۶۶۷ میلیون تومان به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این ۱۴۹ نفر و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده فراهم شد.

وی با تشریح نوع محکومیت این مددجویان گفت: از این تعداد آزاد گردیده تعداد ۱۰۰ مددجو مربوط به محکومین مالی ،تعداد ۳۴ مددجو محکوم پرداخت مهریه، تعداد ۱۴ مددجو محکوم نفقه و ۱ محکوم پرداخت دیه حادثه کار بودند.

رئیس ستاد دیه یزد ادامه داد: از این تعداد آزادی تعداد ۲۴ مددجو با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین توسط مددکاران این ستاد و تعداد ۱۲۵ مددجو  با پرداخت از منابع، شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانک های عامل از زندان آزاد شدند که از این تعداد ۱۷ مددجو زن و ۱۳۲ مددجو مرد بودند.

وی بیان داشت: از این تعداد آزادی ۱۰ مددجو با اجرای پویش فجر رهایی به مناسبت دهه فجر اسلامی در بهمن ماه از زندان های استان از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند که برای آزادی این محکومین از سوی ستاد دیه کشور و بسیاری از نیکوکاران که هزینه های مراسمات ترحیم اعم از خاکسپاری ،سوم،هفتم،چهلم و سالگرد خانواده خود را به امر آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داده بودند مبالغی به ستاد دیه استان یزد اهدا شد.

به گفته عظیمی، ستاد دیه یک موسسه خیریه غیر تجاری و غیر انتفاعی است که فعالیت امداد رسانی دارد و تنها در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مالی فعالیت مینماید و نیکوکاران و خیرین  می توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره کارت مجازی ۳۲۳۱-۰۰۰۰-۶۰۷۰-۶۲۷۷  و  شماره حساب ۰۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ بانک ملی ، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک و یا با شماره گیری کد دستوری #۱۱۳۳*۶۶۵۵*  کمک های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز