خبرگزاری کار ایران

گام پنجم جهش عمرانی شهرداری شیراز؛

دوربرگردان نیایش در بلوار شهید چمران افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۰۰۶

گام پنجم جهش عمرانی شهرداری شیراز با افتتاح دوربرگردان نیایش با اعتبار 52 میلیارد تومان چهار ماه زودتر از موعد مقرر و با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهری برداشته شد.

به گزارش ایلنا، این پروژه به همت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری در بولوار شهید چمران و پروژه های منطقه یک با اعتبار 75/6میلیارد تومان انجام گرفته است.

شهردار شیراز در این آیین با بیان اینکه با افتتاح دور برگردان نیایش شاهد کاهش ترافیک در بلوار شهید چمران و تردد آسان خودروها هستیم، عنوان کرد: کلنگ زنی این پروژه در شش سال قبل انجام شد و در حد کلنگ زنی باقی ماند اما در خرداد ماه امسال بود که عملیات اجرایی احداث آن  آغاز شد و چهار ماه زودتر از موعد اعلام شده به بهره برداری رسید.

محمد حسن اسدی با اشاره به اینکه اولین بازدید عمرانی از این پروژه در مهر ماه سال جاری صورت گرفت، گفت: باتوجه به اینکه احداث این پروژه در یک شریان اصلی قرار داشت و مدت زمان یکسال اجرا برای آن بسیار زیاد بود با بررسی و توافق صورت گرفته مقرر شد طی هشت ماه این پروژه افتتاح شود. 

وی ادامه داد: این پروژه به سبب ایجاد ترافیک، زحمت بسیار زیادی برای مردم داشت اما بازخوردهای مثبتی از اجرای این پروژه را شاهد بودیم.

شهردار شیراز تصریح کرد: در اجرای پروژه به دلیل بارندگی زیاد و برودت هوا و از سوی دیگر تورم چشمگیر با مشکلاتی مواجه بودیم.

 دوربرگردان نیایش در بلوار شهید چمران افتتاح شد

اسدی با بیان اینکه یکی از دلایلی که در خصوص طولانی بودن اجرای پروژه ها مطرح می شود، موضوع منابع مالی است، عنوان کرد: امروز با تلاش همه معاونین، شهرداران مناطق و پرسنل مجموعه شهرداری و اعضای شورا یک اتحاد، انسجام و همدلی وجود دارد و این پروژه یکی از ده ها و حتی صدها پروژه ای است که با زحمت فراوان شهرداری اجرا شد و دیگر دستگاه های اجرایی نیز باید در این حوزه پیشرو بوده ؛ چرا که شأن مسئولین و خدمت گذاران چیزی  جز خدمت به مردم و آحاد جامعه نیست. 

وی در پایان با اشاره به اینکه امید است این اقدام آغازی باشد تا کارهای بزرگ‌تری انجام شود، اضافه کرد: طی ده روز آینده در صورت مطلوب بودن شرایط جوی و بارندگی فاز اول پروژه ۵۵ متری هاشمی رفسنجانی در ادامه شهرک حافظ به بهره برداری و افتتاح خواهد شد.

شهردار شیراز افزود: با شروع به کار دوره ششم شورای اسلامی شهر شیراز با یک بودجه ۶ هزار میلیارد تومانی شامل ۶۰ درصد عمرانی و ۴۰ درصد جاری بود اما با گذشت یکسال از دوره ششم بودجه عمرانی از شش هزار میلیارد به ۱۸ هزار میلیارد تومان افزایش یافته که بیش از ۸۰ درصد از این بودجه مربوط به حوزه عمرانی است. 

 دوربرگردان نیایش در بلوار شهید چمران افتتاح شد

اسدی خاطر نشان کرد: بالغ بر ۱۴ هزار میلیارد تومان از بودجه شهرداری مربوط به حوزه عمرانی است که در مقایسه با سال گذشته بیش از چهار برابر  حوزه عمرانی افزایش یافته است و این افزایش به معنای جهش عمرانی است.

تلاش  شهرداری در معرض دید عموم شهروندان قرار بگیرد

در  ادامه این مراسم رییس شورای اسلامی شهر شیراز در سخنانی اظهار کرد: باید به مجموعه شهرداری خدا قوت گفت که با حجم برنامه عمرانی و تغییر در برنامه زمانبندی افتتاح دوربرگردان نیایش در شرایط بارندگی به علت تلاش مضاعف شاهد به ثمر رساندن پروژه ها هستیم.

مهدی طاهری با اشاره به اینکه در یک بازدید شبانه از پروژه در حال ساخت دوربرگردان غیر همسطح نیایش و حجم باقی مانده کارها بعید می دانستم به برنامه افتتاح دهه فجر برسد، افزود:  افتتاح این پروژه نشان از تلاش مضاعف مجموعه شهرداری و پرسنل آن برای خدمت رسانی به مردم است.

وی ضمن تشکر و تقدیر از مجموعه شهرداری شیراز در ارایه خدمات رسانی در قالب جشنواره جهش عمرانی تصریح کرد: جهاد عمرانی عنوانی است که در جهش عمرانی کلانشهر شیراز شاهد آن هستیم.

 دوربرگردان نیایش در بلوار شهید چمران افتتاح شد

رییس شورای اسلامی شهر شیراز خدمت رسانی را یک میراث ماندگار برای دستگاه های خدمات رسان مانند مدیریت شهری عنوان و با تقدیر از اقدامات صورت‌گرفته بر افزایش تبلیغات شهری برای بازتاب خدمات رسانی تأکید کرد تا تلاش و کوشش مجموعه شهرداری در معرض دید عموم شهروندان قرار بگیرد.

وی معتقد است باید تلاش و همت شهرداری در 112 پروژه در تبلیغات شهری لحاظ گردد تا مردم شاهد این اقدامات جهادی باشند. 

تفاوت پروژه تقاطع غیر همسطح نیایش با سایر پروژه ها

 طاهری با بیان اینکه این حجم پروژه در دست اجرا و کلنگ زنی کار و همت بزرگ در مجموعه شورا و شهرداری در سایه همدلی است، افزود: تبلیغات برای بازتاب این تلاش ها به مردم شهر شیراز و خارج از شیراز بسیار موثر است و شهروندان با این اقدام تاثیر گذار اقدامات را با دیگر شهرها مقایسه منفی نمی کنند و با علم از میزان اقدامات، قدردان ارزش های شهر خود خواهند بود. 

رییس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به ضرورت احیاء امید و اعتماد عمومی در بین مردم که مورد تاکید مقام معظم رهبری است تصریح کرد: اقدامات انجام شده باید با این رویکرد و احیا اعتماد عمومی صورت بگیرد.

طاهری با اشاره به تفاوت پروژه تقاطع غیر همسطح نیایش با سایر پروژه ها گفت : شروع و پایان این پروژه در طول شورای ششم انجام شد که امیدواریم شاهد افتتاح چنین پروژه های باشیم که در طول شورای ششم کلنگ زنی و قبل از پایان مسولیت به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز