خبرگزاری کار ایران

به دلیل رانش احتمالی زمین در چهارمحال وبختیاری ؛

دو روستای شهرستان فلارد تخلیه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۷۵۱

سرپرست فرمانداری فلارد گفت: دو روستا از توابع این شهرستان در خطر رانش زمین قرار دارد.

به گزارش ایلنا کوروش فتحی اظهارداشت: هم‌اکنون ۱۹ خانوار در روستا‌های نارگیلی و مناجان شهرستان فلارد به‌علت خطر رانش زمین، خانه‌های خود را تخلیه و به منازل اقوام و بستگان عزیمت کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد ۱۳ خانوار اهل روستا‌های نارگیلی و ۶ خانوار اهل روستای مناجان شهرستان فلارد هستند، اما خوشبختانه تاکنون آسیبی به منازل مسکونی آنان وارد نشده است.

فتحی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر بین این خانوار‌ها بسته‌های غذایی توزیع کرده است تا با مشکل خوراک مواجه نشوند.

وی با اشاره به شدت بارندگی‌ها در فلارد و بارش برف در گردنه‌های دالورا و مله‌زردآلو یادآور شد: هم‌اکنون تردد خودرو‌ها در جاده‌های این شهرستان جاری است.

سرپرست فرمانداری فلارد بیان کرد: جاده بخش امامزاده حسن این شهرستان به‌علت ترانشه‌برداری احتمال ریزش دارد، اما تاکنون گزارشی در این خصوص دریافت نشده است.

وی با اشاره به آب‌گرفتگی سه روستای سلمانک، تُل‌اشکفتی و یونکی شهرستان فلارد در شامگاه دوشنبه گقت: در این حادثه؛ آب ناشی از بارندگی به ۲۰ خانه روستایی نفوذ کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز