خبرگزاری کار ایران

وضعیت کوهرنگ اضطراری اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۴۴۹

فرماندار کوهرنگ: با توجه به بارش‌های سنگین برف در کوهرنگ، این شهرستان در وضعیت اضطراری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، شهباز اکبری اظهار داشت: سامانه بارشی جدید در استان، باعث بارش باران و برف سنگین در شهرستان کوهرنگ شد و هم اکنون گردنه‌های چری، تاراز و شاه‌منصوری بسته هستند.

وی افزود: بر اساس نقشه‌های هواشناسی فعالیت سامانه بارشی تا روز چهارشنبه ادامه دارد و با توجه به شرایط بحرانی و اعلام وضعیت اضطراری در کوهرنگ، تمامی دستگاه‌ها و نیرو‌های امدادی در حالت آماده‌باش کامل هستند.

اکبری خاطرنشان کرد: روز گذشته با بارش برف شدید، در محور صمصامی به دشتک شاهد ریزش کوه بودیم که با اقدام به موقع راهداران مسیر بازگشایی شد و هم‌اکنون تردد در این محور در حال انجام است.
فرماندار شهرستان کوهرنگ تصریح کرد: با توجه به کوهستانی بودن مسیر‌های استان از مسافران خواهشمندیم از سفر‌های غیر ضرور خودداری کنند و در صورت نیاز به سفر از همراه داشتن تجهیزات ایمنی، زنجیر چرخ، وسایل گرمایشی، سوخت کافی، البسه گرم و سلامت کامل خودرو اطمینان حاصل کنند.
وی با اشاره به وضعیت کوهرنگ و بارش‌های پیش‌رو بیان داشت: همه دستگاه‌ها و نیورو‌های امدادی در آمادگی کامل هستند، از مردم درخواست داریم صبر و حوصله داشته باشند چرا که بارش برف سنگینی در این شهرستان تجربه می‌شود.

فرماندار کوهرنگ بیان کرد: تمام معابر اصلی و روستایی شهرستان کوهرنگ با تلاش بی وقفه راهداران باز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز