خبرگزاری کار ایران

یک قاضی جعلی در نیشابور دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۹۵۸

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور، از شناسایی و دستگیری فردی که با ترفند جعل عنوان، اقدام به کلاهبرداری میلیاردی کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سرهنگ علیرضا حسینعلی‌زاده در این خصوص اظهارداشت: در پی مراجعه فردی به پلیس آگاهی نیشابور و طرح شکایت مبنی بر کلاهبرداری ۱۰ میلیارد ریالی از سوی فردی سودجو همراه با ترفند جعل عنوان(قاضی)، پیگیری موضوع در دستورکار کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس در بررسی‌های اولیه و میدانی متوجه شدند فردی با جعل عنوان پس از شناسایی طعمه و جلب اعتماد وی، به بهانه تسریع در پیگیری پرونده، مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از شاکی دریافت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: تیم رسیدگی‌کننده به پرونده هنگام رسیدگی متوجه شدند که تاکنون افراد دیگری نیز با همین روش قربانی شده‌اند.

حسینعلی‌زاده تصریح کرد: کارآگاهان پلیس در ادامه تحقیقات خود با اشراف اطلاعاتی به سرنخ مهمی دست یافتند و متوجه شدند چندی پیش فردی دارای سابقه کلاهبرداری در شهرستان  شاهرود به نیشابور مراجعه و پس از شناسایی طعمه‌های خود، اقدام به کلاهبرداری با ترفند جعل عنوان کرده است.

وی گفت: ماموران انتظامی پس از شناسایی مخفیگاه متهم، وی را با هماهنگی مقام قضایی در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند؛ متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به ۶ فقره کلاهبرداری به مبلغ ۷۰ میلیارد ریال از شهروندان اعتراف کرده است و تحقیقات به منظور کشف دیگر جرایم احتمالی ادامه دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز