خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان فارس خبرداد؛

رهایی گروگان ۳۲ ساله در شیراز /شهادت مامور وظیفه پلیس

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۵۷۶

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان شیراز، خانم ۳۲ ساله از چنگال آدم‌ربا به صورت صحیح و سالم نجات یافت.

به گزارش ایلنا، سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار کرد: ساعات پایانی شب یکشنبه ۹ بهمن‌ماه سال جاری در پی اعلام یک فقره آدم‌ربایی در بلوار معالی‌آباد شیراز، بلافاصله مأموران انتظامی وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور میدانی و واکنش سریع مأموران در محل مشخص شد گروگان‌گیر مسلح یک خانم ۳۲ ساله که کنار ماشین خود ایستاده بوده را به قصد اخاذی و آدم ربایی با خودرو خودش ربوده و از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: ماموران تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی در کمتر از 10 دقیقه مطلع شدند که فرد آدم‌ربا در بلوار چمران شیراز در حال تردد است که سریعا دستور ایست دادند و فرد مذکور خودرو و خانم گروگان گرفته شده را رها و به سمت باغات اطراف متواری شد.

حبیبی ادامه داد: فرد آدم‌ربا که عرصه را بر خود تنگ دیده بود به سمت ماموران انتظامی تیراندازی و در عکس‌العمل و تیراندازی به موقع کارکنان پلیس، از ناحیه پا مجروح و دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متاسفانه در این عملیات یکی از ماموران وظیفه‌شناس پلیس افتخاری به نام "محمود هوشمند خلاری" بر اثر اصابت گلوله فرد آدم ربا به درجه رفیع شهادت نائل شد، گفت: در بازرسی از متهم یک قبضه اسلحه کلت کمری، 2 خشاب و تعدادی فشنگ مربوطه نیز کشف شد.

وی با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده وی شد و متهم نیز در بیمارستان بستری و تحت درمان است، خاطر نشان کرد: برخورد با مخلان نظم و امنیت و کسانی که بخواهند باعث رعب و وحشت در جامعه شوند به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر  این شهید فردا سه شنبه 11 بهمن ماه ساعت 9 صبح در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) تشییع و سپس در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز