خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آبفای استان اصفهان مطرح کرد؛

307 کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر اصفهان نیازمند اصلاح و بازسازی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۹۵۷

مدیر عامل شرکت آبفای استان اصفهان گفت: هم اکنون 307 کیلومتر دیگر از شبکه فاضلاب شهر اصفهان نیاز به اصلاح و بازسازی دارد و 30 کیلومتر از آن ویژه تر از سایر بخش ها است که نیازمند تامین اعتبار لازم است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حسین اکبریان در جلسه هم اندیشی با  تعدادی از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی تخصیص اعتبارات مناسب در بودجه سال آینده  و لحاظ کردن در برنامه هفتم توسعه را در راستای رفع موانع و حل مشکلات و چالش‌های مردم استان در حوزه آب و فاضلاب ضروری دانست.

وی تامین پایدار آب شرب مردم در روستاها را یکی از برنامه های راهبردی وزارت نیرو و به تبع آن  آبفای استان اصفهان برشمرد و خاطرنشان ساخت: آبفای استان اصفهان مشکلات بسیاری درمسیر  آبرسانی سیار به روستاها دارد و در حال حاضر در قالب طرح جهاد آبرسانی تامین آب شرب بیش از 90 روستا، در حال پیگیری است.

مدیر عامل شرکت آبفای استان اصفهان یادآور شد: در صورت تخصیص اعتبار و با همکاری سپاه و بسیج استان این تعداد در سال آینده افزایش پیدا خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: اصفهان یکی از  اولین شهرها در کشور بوده که شبکه فاضلاب آن اجراء شده است  و در حال حاضر با گذشت بیش از نیم قرن از اجرای این شبکه، بخش قابل توجهی از آن دچار فرسودگی شده که تا کنون با استفاده از منابع داخلی و ظرفیت فاینانس، حدود ۱۹۳کیلومتر از این شبکه  فرسوده اصلاح شده است.

 اکبریان افزود: هم اکنون  307 کیلومتر دیگر از شبکه فاضلاب شهر اصفهان نیاز به اصلاح و بازسازی  دارد این در حالیست که 30 کیلومتر از آن ویژه تر از سایر بخش ها است که نیازمند تامین اعتبار لازم است.

وی تصریح کرد: اصفهان از معدود استان هایی است که فرایند آبرسانی به شهرها و روستاهای آن از طریق مرکز کنترل تله متری خطوط آبرسانی به صورت آنلاین مورد پایش و بررسی قرار می گیرد و این امر نقش به سزایی در توزیع عادلانه آب در طول سال در سطح استان دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز