خبرگزاری کار ایران

رئیس پارک علم و فناوری استان عنوان کرد؛

ضرورت ارتقای تعاملات فناورانه پارک علم و فناوری قزوین و روسیه

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۳۱۲

رئیس پارک علم و فناوری قزوین گفت: همکاری دوجانبه برای ایجاد شرکت‌های مشترک فناوری در بین کشورهای مختلف می‌توان با پارک روسیه نیز قراردادی مشابه آن‌ها امضا کرد و دفتر تعاملات فناوری ایران با روسیه را در پارک علم و فناوری قزوین و یکی از پارک‌های علم و فناوری روسیه ایجاد کرد.

به گزارش ایلنا، جعفر احمدی در دیدار با رئیس نمایندگی وزارت امورخارجه با شرح پیشینه و توان پارک علم و فناوری قزوین، ظرفیت‌ها و توانمندی شرکت‌های فناور و دانش بنیان این مجموعه را بیان کرد.

رئیس پارک علم و فناوری قزوین افزود: روسیه و کشورهای آسیای میانه می‌توانند بازار خوبی برای تبادل محصولات فناورانه تولید شده از سوی شرکت‌های فناور استان و کشور باشند.

وی به مفید بودن همکاری مشترک برای تهیه راهکار تقویت سرمایه‌گذاری روی ایده‌های دریافتی در پارک‌های فناوری قزوین و روسیه اشاره کرد.

این مسئول یادآور شد: پارک‌های روسیه از پردستاوردترین‌ها در عرصه‌های پارک‌های فناوری به شمار می‌رود و همکاری با آن بسیار ارزشمند خواهد بود.

وی ادامه داد: پارک‌های علم و فناوری روسیه در عرصه فناوری‌های نو از جمله در بیوتکنولوژی، داروسازی، کشاورزی، رادیوالکترونیک، نرم افزار و هولوگرافیک جایگاه قابل توجهی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز