خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

گاز مددجویان کُمیته اِمداد و بهزیستی کهگیلوبه و بویر احمد رایگان می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۵۰۹

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد از رایگان شدن گاز مصرفی مددجویان نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی این استان درصورت رعایت کردن الگوهای مصرف خبرداد.

"ریحان بهادر" در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در صورت رعایت الگوهای مصرف گاز از رایگان شدن پرداخت گازبها بهره مند می شوند که در غیر این صورت معافیت شامل آنان نمی شود.

وی افزود: مَعافیت مددجویان نهادهای حمایتی از پرداخت هزینه های قبوض آب، برق و گاز به شرط رعایت الگوی مصرف یکی از خدمات هدفمندی بوده که دولت سیزدهم در قانون بودجه سال گذشته و امسال تعریف کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه مددجویانی که از معافیت پرداخت هزینه های گاز بهره‌مند می‌شوند باید الگوی مصرف را رعایت کنند، خاطرنشان کرد: این تصور وجود دارد که مددجویان بطور کامل از پرداخت گازبها معاف می باشند در صورتی که اینطور نیست و مددجویان با دقت و صرفه جویی کامل باید در قالب فرمول و شرایطی که در آیین نامه اجرائی اعلام شده، گاز مصرف کنند.

بهادر گفت: معافیت در زمینه مصرف گاز برای مددجویان نهادهای حمایتی کُمیته امداد و بهزیستی در صورتی اجرایی می شود که در سه پله اول مصرف از ۱۲ پله ، گاز خانگی مصرف کرده باشند.

وی از مددجویان این نهادهای حمایتی خواست در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند و باید فرمولی که در آئین‌نامه اجرایی قید شده را دارا باشند تا از معافیت پرداخت گاز بها بهره مند شوند.

 بهادر تاکیدکرد که فیش های گاز مصرفی مددجویان در صورت مصرف زیاد براساس تعرفه، چند برابر محاسبه می شود.

وی اقلیم شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد را به تفکیک  به شرح ذیل عنوان کرد:

اقلیم ۱ : مارگون

اقلیم ۲ : یاسوج، پاتاوه، مادوان، چیتاب، سی سخت، دیشموک

اقلیم ۳ : لوداب ، قلعه رئیسی

اقلیم ۴ : باشت، دهدشت، سوق، لنده، لیکک، چرام، گچساران.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز