خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت اقتصادی استاندار:

میزان صادرات قزوین ۲۰ درصد بیشتر از سقف تعیین شده کشوری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۸۱۱

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین گفت: میزان صادرات استان قزوین ۲۰ درصد بیشتر از سقف تعیین شده کشوری است که البته استان برای خود، آمار بیشتری در نظر گرفته است.

به گزارش ایلنا، علی رحمانی با اشاره به وضعیت صادرات گفت: پایانه‌های صادراتی نقش اساسی در صادرات دارند که در استان قزوین بهره‌وری مناسبی ندارد و استان به دنبال حمایت از مجموعه‌های فعال در حوزه ساخت و ایجاد پایانه‌های صادراتی است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین افزود: سهمی که برای صادرات در استان تعیین شده ۸۰۰ میلیون دلار است که امیدواریم تا پایان سال بتوانیم این رقم را محقق کنیم، رقمی که بیشتر از هدف‌گذاری ملی است و این مهم نشان دهنده ذهنیت مثبت مدیران استان برای افزایش صادرات است.

وی عنوان کرد: پایانه‌ها، شتابگرها و شرکت‌های تخصصی در امر صادرات تاثیر بسزایی دارند و این بخش ‌به دلیل اینکه بیشتر تولیدکنندگان در استان متخصص در امر صادرات نیستند می‌تواند نقش مهمی را در زمینه افزایش صادرات ایفا کند و در این مسیر، تلاش مدیران اقتصادی استان، حمایت مدیریتی و ایجاد زیرساخت‌های قانونی که بتواند مشوق برای این شرکت‌ها داشته باشند را دنبال می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز