خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب منطقه‌ای قزوین خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی آبرسانی از سد بالاخانلو بوئین زهرا تا پایان امسال

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۲۰۹

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین از آغاز عملیات اجرایی آبرسانی از سد بالاخانلو به شهرها و روستاهای تحت پوشش تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، منصور ستوده با اشاره به آبرسانی از طریق سد بالاخانلو گفت: هدف از اجرای این طرح تامین بخشی از نیاز آب شرب 5 شهر بوئین زهرا، سگزآباد، شال، اسفرورین، دانسفهان و 30 روستای جنوب استان است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین ادامه داد: با اجرای این طرح امکان انتقال سالانه 5 میلیون متر مکعب آب تنظیمی سد بالاخانلو به شهرها و روستاهای هدف فراهم می‌شود.

وی برآورد اعتبار مورد نیاز جهت اجرای طرح آبرسانی از سد بالاخانلو را 7 هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با توجه به اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح به دستور وزیر نیرو در سفر به استان و همچنین ابلاغ یک‌هزار میلیارد ریال اعتبار از محل ردیف اعتباری شهرهای دارای تنش آبی، فرآیند برگزاری مناقصه جهت انتخاب پیمانکار اجرای خط انتقال و خرید لوله‌های مورد نیاز و آغاز عملیات اجرایی این طرح از برنامه‌های عملیاتی و اولویت دار این شرکت در سال جاری است.

این مسئول یادآور شد: طرح آبرسانی از سد بالاخانلو با پیگیری‌های انجام شده در زمره طرح‌های اضطراری آبرسانی وزارت نیرو قرار گرفته است و با تامین و تخصیص اعتبار مورد نیاز، امکان آبرسانی به شهرها و روستاهای جنوب استان در حداقل زمان ممکن فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز