خبرگزاری کار ایران

به دلیل آلودگی هوا؛

مدارس برخی شهرهای استان اصفهان فردا غیر حضوری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۹۲۰

با تصویب کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، کلاس های درسی درتمامی مقاطع تحصیلی مدارس و دانشگاه ها در اصفهان و برخی شهرستان‌ها فردا شنبه به صورت غیرحضوری و فعالیت کارکنان گروه های حساس و پرخطر ادارات نیز به صورت دورکاری خواهد بود.

به گزارش ایلنا، کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان با درنظرگرفتن تقاضای دانشگاه علوم پزشکی، کلاس های درسی در تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاه ها و مدارس در مناطق شش گانه آموزش و پرورش اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف آباد ، زرین شهر، فولادشهر، سجزی، بخش مرکزی کاشان و آران و بیدگل را غیرحضوری و فعالیت مهدهای کودک، پیش دبستانی و آموزش استثنایی در این مناطق را تعطیل اعلام کرد.

منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در این باره اضافه کرد: مطابق با تصمیم این کمیته، بخشی از کارکنان ادارات و دستگاه های اجرایی که در گروه های حساس و پرخطر قرار دارند ازجمله کارکنانی که به بیماری های قلبی، عروقی، ریوی مزمن و بیماری های زمینه ای مبتلا هستند، بانوان باردار وکارکنان خانم دارای فرزند دبستانی و زیرشش سال، طی روز شنبه ۱۷ دی ماه به صورت دورکاری انجام خدمت خواهد کرد.

وی افزود: امتحانات به قوت خود باقی است و طبق برنامه اعلام شده برگزار می‌شود.

شیشه فروش ادامه داد: محدودیت تردد خودروهای با پلاک زوج و فرد در شهر اصفهان طی فردا (شنبه ۱۷ دی) از درب منزل اجرایی خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری افزود: مطابق با تصمیم این کمیته، ایستگاه های سلامت با هدف اطلاع رسانی، آموزش و ارائه خدمات مرتبط، در میادین بزرگ و پرترافیک شهرها توسط دانشگاه علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر استان استقرار خواهند یافت.

شیشه فروش از شهروندان خواست ضمن اجتناب از حضور و انجام فعالیت های ورزشی در فضاهای باز و هسته های مرکزی و پرترافیک شهرها و به حضور در این اماکن حتما از ماسک استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز